طلایی پوشان و چالش فاصله گرفتن از قعر!

سپاهان در اولین دیدار سال 1397 برابر شاگردان مجید جلالی قرار گرفت و با شکست یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد؛ نتیجه ای که به هیچ وجه برای طلایی پوشان قابل هضم نبود و آنها بار دیگر به صورت رسمی در منطقه سقوط Fall قرار گرفتند.
شاگردان ابراهیم زاده با نتیجه ای که کسب کردند، همچنان 27 امتیازی باقی ماندند و با نتایجی که در دیدارهای دیگر به دست آمد، حالا آنها سه تیم 26 امتیازی و یک تیم 24 امتیازی را پشت سر خود می بینند.
سپاهان، پدیده، سپیدرود، استقلال Esteghlal خوزستان و نفت تهران تیم هایی هستند که به احتمال فراواان یکی از آنها به همراه تیم سیاه جامگان که سقوطش تقریبا قطعی شده است، به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد و از همین رو شاگردان ابراهیم زاده می دانند که در چهار بازی پیش رو جای هیچ اشتباهی وجود نخواهد داشت.
طلایی پوشان در چهار دیدار انتهایی لیگ هفدهم باید به مصاف چهار تیم صنعت نفت آبادان، تراکتورسازی، استقلال خوزستان و در نهایت استقلال تهران باشد و به دلیل رای کمیته انضباطی و محرومیت آنها از میزبانی برابر صنعت نفت، تنها در مقابل شاگردان شفر امکان میزبانی برای آنها در نقش جهان وجود دارد؛ موضوعی که کار آنها را پیچیده تر و دشوارتر هم می کند.
سپاهانی ها فصل را با امیدواری زیادی با کرانچار آغاز کردند ولی در نیم فصل دوم ترجیح دادند تا ابراهیم زاده را جایگزین او کنند و روند خود را تغییر دهند ولی آنها پس از کرانچار نیز به ثبات نرسیده اند و حالا هم در این فصل با ابراهیم زاده و هم فصل آینده با چالش های زیادی مواجه هستند که باید ببینیم مدیران شرکت فولادمبارکه و باشگاه سپاهان چه راه‌‍کارهایی را برای فاصله گرفتن از این شرایط در پیش خواهند گرفت.
گفتنی است شاگردان ابراهیم زاده امروز پس از شکست برابر پیکان تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟