اسماعیلی آقای پاس لیگ قهرمانان آسیا

فرشید اسماعیلی در ابتدای حضور وینفرد شفر در استقلال Esteghlal شرایط خوبی در این تیم نداشت؛ او یا به عنوان نفر اول تعویض می شد و یا اصلا در ترکیب اصلی حضور نداشت اما از بازی با سپیدرود در هفته بیست و سوم لیگ برتر شرایط بر ای او به کلی تغییر کرد
فرشید اسماعیلی در این بازی بعد از مدتی نیمکت نشینی به ترکیب استقلال اضافه شد و با یک گل و یک پاس گل شفر را مجاب کرد در بازی های بعدی از او استفاده کند.
اسماعیلی در بازی رفت برابر الریان به دلیل اتفاق های فصل گذشته محروم بود اما آتش بازی او از بازی با الهلال شروع شد، بازی که موفق شد پاس تک گل استقلال را به تیام بدهد.
هافبک استقلال در بازی رفت برابر العین پاس هر دو گل استقلال را به تیام داد و در بازی برگشت هم پنالتی تک گل استقلال را گرفت و موفق شد نقش مهمی در یک امتیاز تیمش بازی کند.
اسماعیلی اما در بازی شب گذشته برابر الریان بی تردید در کنار چپاروف بهترین بازیکن تیمش بود؛ در بازی که شفر از این بازیکن در پست مهاجم استفاده کرده بود او پاس گل اول استقلال را به چپاروف داد، دو کارت زرد از بازیکنان حریف گرفت و اگر خوش شانس بود می توانست یک پنالتی دیگر از حریف بگیرد که داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.
شاید اول فصل با خریدهای میلیاردی استقلال کسی فکر نمی کرد فرشید اسماعیلی به ستاره این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل بشود اما او در پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا بهترین پاسور این رقابت ها است و بالاتر از مامه تیام تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در این بازی ها است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟