شیری: به سهمیه آسیایی فکر نمی کنیم

مهدی شیری در گفت و گو با خبرنگار  درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر عنوان کرد: بازی سخت و سنگینی مقابل پیکان برگزار کردیم. سپاهان یکی از قابل احترام ترین تیم های فوتبال ایران است و کارمان مقابل این تیم بسیار سخت بود. چند بازیکن اصلی ما در این بازی غیبت داشتند اما خوشبختانه توانستیم 3 امتیاز را به دست آوردیم.
وی درباره گلی که به سپاهان زد، گفت: بسیار خوشحالم که برای تیمم گل 3 امتیازی زدم. پنجمین گل فصل من بود و این آمار به عنوان یک مدافع فکر می کنم خوب است. سال 97 خداراشکر برایم رویایی شروع شده و امیدوارم این روند خوب ادامه پیدا کند.
مدافع پیکان ادامه داد: من بیشتر سعی می کنم در خدمت تیم باشم و به عنوان یک مدافع وظیفه ام را به درستی انجام دهم. واقعا تمرکز اصلی ام روی گلزنی نیست اما بسیار خوشحالم که توانسته ام 5 گل به ثمر برسانم.
شیری درباره نتایج پیکان در لیگ هفدهم خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما امتیازهایی به دست آوردیم که دوباره به بالای جدول آمدیم. نیم فصل اول با تمرکز بالا خودمان را بالا کشیدیم اما در یک مقطع بدشانس بودیم و کارمان سخت شد. شرایط مان به هم ریخته بود اما تجربه نشان داده هروقت بازی به بازی جلو رفتیم موفق تر بودیم. این روند را در پیش گرفتیم و بازگشت خیلی خوبی داشتیم. در حال حاضر از نظر بدنی و فکری آمادگی خوبی داریم و خیلی خوب توانسته ایم شرایط خود را حفظ کنیم.
وی درباره شانس پیکان برای کسب سهمیه آسیایی اظهار داشت: با توجه به امتیازاتی که جمع کرده ایم برای این منظور شانس داریم اما ما بدون توجه به این مساله بازی به بازی جلو می رویم و اگر خدا بخواهد به این مهم می رسیم.
مدافع گلزن پیکان درباره دیدار با صنعت نفت بیان کرد: بازی سختی داریم. روی نقاط ضعف و قوت نفت آبادان کار می کنیم و سعی خواهیم کرد بهترین نتیجه را به دست آوریم. امیدوارم یک برد ارزشمند دیگر کسب کنیم.
شیری در پایان درباره برنامه اش برای سال آینده افزود: منتظر هستم تا این چند بازی هم به پایان برسد. هنوز تصمیمی نگرفته ام و انشاءالله هر چه خیر است، برایم پیش بیاید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟