از غرب تا شرق دور در لیگ قهرمانان

از روز گذشته هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد و مطابق هفته های قبل در ابتدا تیم های غرب آسیا آغازگر بازی ها بودند. دیروز که دو نماینده فوتبال ایران نیز به میدان رفتند و توانستند به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند. امروز نیز این دیدارهای ادامه پیدا می کند و دو تیم دیگر ایرانی نیز در هشت دیداری که برگزار خواهد شد، به میدان می روند. هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه با برگزاری آخرین بازی های نمایندگان شرق آسیا به پایان می رسد. 
* ساعت 14:30 – سرزه اوزاکای ژاپن و ججو یونایتد کره از گروه G: دیدار رفت این دو تیم به سود تیم ژاپنی به پایان رسید و بازیکنان این تیم خوب می دانند برای امیدواری به صعود باید بازی امروز را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند. این دو تیم با 5 و 3 امتیاز در گروه سوم پایین تر از تیم های گوانگژو و بوریرام قرار دارند. 
* ساعت 15:30 – بوریرام تایلند و گوانگژوی چین از گروه G: نبرد این دو می تواند خیال چینی ها را برای صعود به مرحله بعدی راحت کند. این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که بازی رفت خود را در تایلند با حساب یک بر یک و با تساوی به پایان رساندند. چینی ها تاکنون 8 امتیاز به دست آوردند و تایلندی ها نیز پنج امتیاز. 
* ساعت 15:30 – سوون سامسونگ کره و اف سی سیدنی استرالیا از گروه H: وضعیت این دو تیم از قبل مشخص شده است. کره ای ها به احتمال بسیار بالا از گروه خود صعود می کنند و در طرف دیگر تیم استرالیایی نیز خیالش از حذف در این رقابت ها راحت است. در بازی رفت این کره ای ها بودند که دو بر صفر نتیجه را به سود خود کردند. 
* ساعت 16:30 – شانگهای چین و کاشیما انتلرز ژاپن از گروه H: از این دو تیم نیز تیم ژاپنی موفق شده خود را به عنوان سرگروه به تثبیت برساند و در صورت پیروزی در بازی امروز می تواند به طور کامل خیال خود را از صعود راحت کند. کاشیما اکنون با 8 امتیاز در رده اول و شانگهای نیز با کسب تنها 3 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفته است. این دو تیم بازی رفت خود را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند. 
* ساعت 18:45 – ذوب آهن و الدحیل قطر از گروه B: ذوبی ها در دیدار امروز برابر تیم قدرتمند الدحیل قطر قرار می گیرند. آنها که در دیدار رفت موفق به کسب امتیاز از تیم متمول قطری نشدند در دیدار خانگی امروز خود به دنبال شکست دادن این تیم هستند چرا که کسب سه امتیاز می تواند خیال هرکدام از آنها را بابت صعود به مرحله یک هشتم نهایی راحت کند. پیش از برگزاری این بازی الدحیل با کسب حداکثر امتیارات و ذوب آهن با به دست آوردن 6 امتیاز در رده های اول و دوم گروه دوم لیگ قهرمانان حضور دارند. 
* ساعت 19:40 – الوحده امارات و لوکوموتیو تاشکند از گروه B: دو تیم ناکام گروه B لیگ قهرمانان آسیا امروز برابر هم به میدان می روند و کسب سه امتیاز از این دیدار اهمیت چندانی برای آنها به همراه نخواهد داشت چرا که هر دو تیم تاکنون توانستند سه امتیاز به دست بیاورند. دیدار رفت این دو تیم با پنج گل به سود تیم ازبکستانی به پایان رسید!
* ساعت 20 – الغرافه قطر و الجزیره امارات از گروه A: بازی های گروه اول این رقابت ها نیز از همین ساعت آغاز می شود و طی آن دو تیم الغرافه و الجزیره به مصاف یکدیگر می روند و خوب می دانند در صورت پیروزی در بازی امروز می توانند وارد جنگ مدعیان برای صعود شوند. دو تیم پنج امتیازی گروه اول امروز در قطر به مصاف یکدیگر می روند. این دو تیم در بازی رفت با پیروزی پنج بر صفر به سود تیم ازبکستانی به پایان رسید. 
* ساعت 20:50 – الاهلی عربستان و تراکتورسازی تبریز از گروه A: آخرین بازی از روز دوم بازی ها در عمان برگزار می شود. دیداری که آخرین نماینده ایران نیز در آن به میدان می رود. تراکتوری ها برای حفظ امید خود جهت صعود از این گروه نیاز به سه امتیاز این بازی دارند. بازی این دو تیم در دور رفت با یک گل به سود تیم عربستانی به پایان رسید. الاهلی هم اکنون 8 امتیازی و تراکتورسازی نیز 2 امتیاز به دست آورده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟