شفر پشت موتور سیکلت پیروزی

لیست طولانی مصدوم ها، فشردگی مسابقات و در اختیار نداشتن بازیکنان ملی پوش طی روزهای گذشته باعث شده بود تا هواداران استقلال Esteghlal در انتظار روزهای سختی در دیدارهای ابتدایی سال باشند اما این اتفاق رخ نداد و شفر و شاگردان او شروع رویایی در ابتدای سال جدید رقم زدند.
استقلال بعد از یک بازگشت به موقع برابر نفت تهران، در دیدار با الریان نیز عملکردی مشابه آنچه از آنها انتظار داشتیم ارائه کرد و توانست به سه امتیاز با ارزش این دیدار خانگی دست پیدا کند تا به این ترتیب صعود خود را قطعی کرده باشد.
وینفرد شفر که روز گذشته بیش از گذشته محبوبیت خود را احساس می کرد، با شروع رویایی خود در سال جدید توانسته استقلالی ها را به سال 97 امیدوار کند. سرمربی استقلال که حالا صدرنشینی و صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان را با بازیکنان خود تجربه کرده، در جریان دیدار با الریان پر شورتر از همیشه کنار خط حضور داشت و با هیجان های خود، سکوها و بازیکنان را به کسب پیروزی ترغیب کرد.
شادی های غیر منتظره و افت و خیزهای شفر در کنار زمین باعث شد تا موهای شیر آلمانی استقلال در کنار زمین به کمک باد بهاری ورزشگاه آزادی Freedomقاب های کمتر دیده شده ای از سرمربی استقلال ثبت کند تا این پیرمرد آلمانی از همیشه در کنار خط دیدنی تر باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟