قهرمانی مثل فصل قبل؛ هفته بیست و هفتم

این اتفاق می‌توانست در بازی هفته بیست و ششم مقابل سایپا هم رخ دهد وپرسپولیس رکورد فصل قبلش را تکرار کند که باز هم نشد‌. پرسپولیس فصل قبل با شکست ماشین‌سازی در تبریز قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا سه بازی آخرش حالت فرمالیته پیدا کند. حالا تیم برانکو فرصت این را دارد تا دوباره در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل قهرمانی‌اش روی کاغذ را قطعی کند و سه بازی پایانی مقابل پارس‌جنوبی، ذوب‌آهن و سپیدرود حالت فرمالیته پیدا کند.
پرسپولیس فصل قبل با شکست پر گل پدیده در تهران جام قهرمانی را در اختیار گرفت و این فصل می‌تواند با شکست پدیده در مشهد قهرمانی‌اش را قطعی کند، با این تفاوت که خبری از مراسم قهرمانی و اهدای جام نخواهد بود. پرسپولیس اگر در مشهد قهرمانی‌اش را قطعی کند، می‌تواند بعد از بازی پارس جم در تهران جشن قهرمانی بگیرد اما ظاهرا این اتفاق بعد از بازی آخر مقابل سپیدرود در ورزشگاه آزادی Freedom رخ می‌دهد.
پرسپولیس فصل قبل با 66 امتیاز قهرمان شد و با توجه به شرایطی که این فصل پیدا کرد امیدوار بود بتواند از این رکورد هم عبور کند و حتی به عدد 70 برسد. تیم برانکو می‌توانست رکورد قاطعانه‌ترین قهرمانی لیگ برتر که فصل قبل نصیب این تیم شد را بهبود بخشد و میانگین امتیاز بیشتری نصیب خود کند اما با دو باخت اخیر کار کمی سخت شده. پرسپولیس تا پایان فصل چهار بازی در پیش دارد که اگر 13 امتیاز از این چهار بازی دشت کند به عدد 67 می‌رسد و رکورد فصل قبلش را می‌شکند اما به نظر می‌رسد کار بسیار دشواری باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟