حیدری: شکست الریان بدون هواداران غیر ممکن است

خسرو حیدری بازیکن تیم فوتبال استقلال Esteghlal با حضور در نشست خبری درباره دیدار با الریان گفت: سال برای استقلال خوب آغاز شد و با شکست نفت، روحیه بالایی برای دیدار آسیایی کسب کردیم. فردا یک بازی مهم داریم و با کسب سه امتیاز می توانیم صعود خود را حتمی کنیم اما بدون حضور هواداران این موضوع غیر ممکن می شود.
وی ادامه داد: هواداران ابتدا سیزده خود را به در کنند و ساعت بازی 8 شب است و سپس در ورزشگاه حاضر شوند. همه بازیکنان در سطح خوبی هستند و یک مربی خوب داریم و با حمایت هواداران فردا برنده خواهیم بود.
حیدری در ادامه درباره حضور هواداران، عنوان کرد: هواداران ما بهترین در دنیا هستند و از آنها می خواهم که اشیا ممنوعه را به ورزشگاه نیاورند و با حضور در ورزشگاه تنها از استقلال حمایت کنند.
مدافع هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا باز هم به دنبال عقب نشینی بعد از گل هستید، گفت: با بازیکنان درباره این موضوع صحبت کردیم. ما بازیکنان جوانی داریم که ممکن است تحت تاثیر ورزشگاه قرار بگیرند. به آنها گفتیم وقتی هوادار داریم، باید به حریف فشار بیاوریم و اگر بخواهیم مانند دیدار با العین محتاط بازی کنیم زیرا ورزشگاه پر است، دیدید که یک گل حاشیه امنیت نبود. با یکدیگر متحد شدیم که به گل برسیم و اگر گل اول را زدیم، به دنبال گل های بعدی باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟