چه کسانی در دنیای فوتبال ژن خوب دارند؟

همواره در دنیای فوتبال، پدر و پسر‌هایی بودند که هر دو فوتبالیست بوده‌اند و شاید مشهورترین آن‌ها، خانواده مالدینی باشد که خانواده‌ای با افتخارات بسیار در جهان فوتبال است.
به همین بهانه، سایت معتبر اسکواکا به بررسی تعدادی از پسر‌هایی پرداخته است که به دنبال این‌هستند تا دوباره، نام پدر خود را زنده کنند. بیایید با هم نگاهی به زمامداران عرصه ژن خوب بیندازیم!
1-پدر:پاتریک کلایورت
پسر:جاستین کلایورت
یکی از بهترین بازیکن تیم آژاکس است او علی رغم سن کمش دنباله رو راه پدر است.
او سال پیش اولین بازی را برای آژاکس انجام داد و تا کنون ۵۰ بازی کرده و موفق به زدن ۱۰ گل شده است.
او در ۱۸ سالگی خود تا کنون در دوبازی دوستانه اخیر هلند مقابل پرتقال و انگلیس به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد هرچند که ورود او در بازی با انگلستان بی تاثیر بود.
پاتریک کلایورت مهاجم اسبق تیم های آژاکس و بارسلونا او در هلند و سراسر جهان یک اسطوره است.او ۱۹۹ گل در بازی های باشگاهی همراه با دوتیم آژاکس و بارسلونا به ثمر رساند و در کارنامه خود قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ هلند را همراه با آژاکس و قهرمانی در لالیگاه را همراه با بارسلونا دارد.
2-پدر:لیلیان تورام
پسر:مارکوس تورام
مارکوس اکنون در لیگ ۱ فرانسه همراه با تیم گوین گمپ به عنوان مهاجم است
این بازیکن بیست ساله تا کنون موفق به ثمر رساندن ۲ گل در ۲۷ بازی شده است که ۱۵ بازی از آن ها را از ابتدا بوده است.
لیلیان تورام اسطوره فرانسه است و رکورد بیشترین بازی را با ۱۴۲ بازی در تیم ملی فرانسه دارد در حضور ۱۴ ساله او از سال ۱۹۹۴ الی ۲۰۰۸ او موفق به کسب دو جام با تیم ملی فرانسه شد جام جهانی ۱۹۹۸ و یورو ۲۰۰۰.
این مدافع بیشتر عمر فوتبالی خود را با باشگاه های پارما و یوونتوس سپری کرد البته لازم به ذکر است که پسر او مارکوس در پارما به دنیا آمد.
پدر:دیدیه دروگبا
پسر:ایساک دروگبا
ایساک دروگبا هم پسر یکی دیگر از مشهوران فوتبال در گوین گمپ فوتبال باری میکند.او در فوریه بعد از خارج شدن از آکادمی چلسی به گوین گمپ پیوست.
دروگبای کوچک مانند دروگبای بزرگ رفتار میکند دیدیه دروگبا قبل از اسنکه به مارسی و‌چلسی بپیوندد ۵۰ بار برای گوین گمپ به میدان رفت.
دیدیه دروگبا در زمان فوتبال خود افتخارات بسیاری همراه با مارسی و چلسی کسب کرد مخصوصا چلسی افتخارات او عبارت است از:
۴ قهرمانی در لیگ جزیره
۴ قهرمانی در اف ای کاپ
۳قهرمانی در لیگ فرانسه 
و قهرمانی در لیگ قهرمانان به لطف گل آخری دیدیه دروگبا و مساوی شدن بازی با بایرن مونیخ و کشیدن بازی به وقت های اضافه و بردن چلسی در ضربات پنالتی.
3-پدر: دیگو سیمئونه
پسر: جیووانی سیمئونه
این بازیکن اخیرا به اتلتیک لینک شده است جایی که پدرش مربی است.
دیگو سیمئونه در اکتبر سال ۲۰۱۷ به یک خبرنگار گفته بود که: (بازیکنی که دوست دارم مربی ان باشم پسرم جیووانی است.
من عاشق مهارت هایش هستم من گمان میکنم که او میتواند به یک مهاجم عالی تبدیل شود.او از لحاظ فیزیکی قدرتمند است او در همه جای زمین حضور پیدا میکند و به دنبال بردن بازی است)
دیگو بیشتر بازی های خود را در ۵ لیگ معتبر اروپا انجام داد و موفق شد با تیم لاتزیو جام قهرمانی سری آ را بدست اورد و با تیم اتلتیک جام قهرمانی لالیگا را بدست آورد.او بعدا مدرک مربیگری خود را دریافت کرد و شروع به مربیگری کرد.
5-پدر:زین‌الدین زیدان
پسر:انزو فرناندز
یکی از چهار پسر زیدان که راه او را در فوتبال ادامه داد، انزوست. او اکنون با جدا شدن از باشگاه رئال مادرید دنبال معروف شدن در باشگاه جدیدش است البته آغاز کار او در رئال مادرید بوده. 
او اکنون در باشگاه لوزانه بازی میکند او در ژانویه از باشگاه آلاوز به لوزانه پیوست و تا کنون ۷ بازی برای تیم جدیدش انجام داده.
سه پسر دیگر زیدان لوکا،تئو ودالیاز اکنون در باشگاه رئال مادرید بازی میکنند اما در سطح مختلف و لوکا دروازه بان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟