احتمال حضور مسی مقابل سویا قوت گرفت

بارسلونا امشب در سانچس پیسخوان دیدار حساسی را مقابل سویا پیش رو دارد. هرچند فاصله 11 امتیازی نسبت به تیم دوم، حاشیه امنیت بسیار خوبی را برای آبی اناری ها ایجاد کرده؛ ولی آنها قصد دارند فصل را بدون شکست به اتمام برسانند و امشب یکی از دشوارترین بازی های فصل خود را پیش رو دارند.
در روزهای اخیر یکی از ابهامات موجود برای بارسا، حضور مسی برابر سویا بوده است. اعجوبه آرژانتینی به دلیل مصدومیت عضلانی، هر دو بازی دوستانه تیم ملی کشورش را از دست داد و هنوز هم مشخص نیست که امشب به میدان می رود یا خیر.
روز گذشته ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری خود حاضر نشد پاسخ روشنی در مورد بازی کردن مسی بدهد اما این بازیکن همراه کاروان بارسا به سویل رفته و در فهرست 18 نفره بلوگرانا نیز نام وی دیده می شود.
با توجه به در پیش بودن بازی حساس یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برار رم که همین چهارشنبه برگزار خواهد شد، ممکن است والورده از مسی روی نیمکت استفاده کند و در صورت نیاز در نیمه دوم او را به زمین بفرستد. در فهرست بارسا برای بازی امشب، نام سمدو و دنیس سوارز که پیش از این مصدوم بودند نیز دیده می شود.
فهرست بارسا: تراشتگن، سیله سن، پیکه، راکیتیچ، دنیس، اینیستا، سوارز، مسی، دمبله، کوتینیو، سمدو، پائولینیو، آلکاسر، آلبا، روبرتو، گومس، اومتیتی و فرمالن.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟