از راست به چپ دور از دسترس رادو

وینگرهای سرعتی تیم سایپا که 2 بار تیم استقلال Esteghlal را آزار داده بودند، روز گذشته مقابل دیگر تیم پرطرفدار فوتبال ایران قرار گرفتند و به بهترین شکل توانایی هایشان را به معرض نمایش گذاشتند. علی قلی زاده و مهدی ترابی که از اردوی تیم ملی بازگشته بودند، با نظر علی دایی در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتند و در دقایق ابتدایی با سرعت، تکنیک بالا و همچنین خلاقیت قابل قبول، موقعیت های زیادی را در نیمه اول ایجاد کردند که 2 تا منجر به گل شد.
علی قلی زاده در صحنه گل اول، با پاس آرمان رمضانی را در موقعیت تک به گل قرار داد و او هم در شرایطی که رادوشویچِ شیرجه زده را در مقابل خود می دید، به سادگی دروازه را باز کرد. اما فاجعه نزدیک بود؛ سه دقیقه بعد قلی زاده مدافعان تیم پرسپولیس را بهم ریخت و با ارسال پاسی از بالای سر رادو، زمینه ساز گل دوم سایپا هم شد.
رادو امیدوار بود با یک کلین شیت، قهرمانی پرسپولیس را قطعی کند اما تلاش شاگردان دایی به ثمر نشست و پس از آن هم مهاجمان موفق به جبران نشدند.
این دومین بازی فصل رادوشویچ بود، او در دیدار مقابل استقلال خوزستان یک گل خورد و حالا با دریافت سه گل در یک فصل، عملکرد ضعیفی به جای گذاشته است. البته باید در نظر داشت که در هر 2 گل بازی دیروز، رادو نقش و تقصیری نداشت و ضربات مهاجمان سایپا غیرقابل مهار بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟