لوپتگی: مصاف‌مان با آلمان یک بازی دوستانه نبود

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در جذاب‌ترین دیدار از بازی‌های ملی دوستانه شب گذشته (جمعه) تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت. خولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از این بازی از عملکرد شاگردانش و تجربه‌ای که مردان او از این مصاف بزرگ کسب کردند، ابراز خرسندی کرد و شخصیت و جاه‌طلبی آنها را ستود.
خولن لوپتگی گفت: احساس کلی که از این بازی داریم، بسیار خوب است. ما مقابل بهترین تیم حال حاضر دنیا بازی می‌کردیم و تیمی باانگیزه و بااراده نشان دادیم. عملکردمان خوب بود و موقعیت‌هایی هم برای بردن بازی داشتیم، درست مانند آنها. آمدن به آلمان و تملک توپ برای 90 دقیقه کار سختی است، اما تیم ما شخصیت خودش را نشان داد و با انگیزه‌ای مثال‌زدنی برای بردن بازی تلاش کرد.
وی در ادامه افزود: تیم ما در وضعیت خوبی قرار دارد و چهار ماه است که ما در کنار هم کارمان را آغاز کرده‌ایم و این بازی‌های دوستانه کمک می‌کنند ارزیابی خوبی از وضعیت تیم‌مان داشته باشیم و تا فرا رسیدن جام جهانی، به وضعیت ایده‌آل برسیم.
سرمربی سابق پورتو تأکید کرد: زمانی که کنترل‌مان بر بازی را از دست دادیم، آلمان تیمی از که نظر فیزیکی بسیار قوی است، با سرعت بالا و بازیکنانی که در تغییر فاز بازی تبحر زیادی دارند بر بازی سوار شد. در 30 دقیقه ابتدایی بازی ما توپ‌های زیادی را لو ندادیم، اما آنها انسجام‌شان را حفظ کردند.
لوپتگی خاطر نشان کرد: ما موقعیت‌های خوبی برای زدن گل دوم داشتیم. به‌هرحال این بازی یک بازی تدارکاتی ارزشمند و باز بود که هر کدام از تیم‌ها بازی خودشان را ارائه کردند. در جام جهانی داستان بازی‌ها فرق خواهد داشت، اما ما همین حالا هم به هیچ یک از بازی‌هایی که انجام داده‌ایم به چشم یک بازی دوستانه نگاه نکرده‌ایم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 368500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟