توافق پدیده با پراهیچ روزی هزار دلار

شاه‌منصوری مدیر امور حقوقی باشگاه پدیده خراسان در رابطه با توافق جدید باشگاه پدیده با ایگور پراهیچ، مدافع سابق این تیم اظهار کرد: خوشبختانه با وجود وقت کمی که تا پایان اسفندماه در اختیار داشتیم، توانستیم مذاکرات خوبی را با وکیل این بازیکن داشته‌باشیم و به توافق جدیدی دست یافتیم.
وی افزود: شرایط خاصی از نظر مالی بر باشگاه حاکم است و در ماه‌های اخیر واقعا توان پرداخت یک‌جای بدهی به ایگور را نداشتیم، اما خوشبختانه طی توافقی که با آنها داشتیم قرار شد هر ۱۰روز بخشی از طلب وی پرداخت شود. در همین رابطه امروز ۱۰ هزار دلار برای وی واریز شد.
شاه‌منصوری تاکید کرد: برای جلوگیری از هر اتفاق تلخی برای باشگاه پدیده باید به بهترین شکل ممکن این توافق جدید اجرا شود. دیگر نمی‌توانیم فکر کنیم اجرا می‌شود یا نه، زیرا وقتی نمانده و باید اجرا شود. 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل مربوط به کسر ۶ امتیاز در فصل جاری، حکم بعدی فیفا می‌تواند دردسرسازتر هم باشد. از تمامی مسئولان شهر مشهد و استان خراسان درخواست می‌کنم برای حفظ این سرمایه در مشهد در این پرونده به پدیده کمک کنند.
شاه‌منصوری با رد شایعاتی مبنی بر عدم کسر امتیاز از تیم‌ها در نیم‌فصل دوم توسط فیفا گفت: چنین موردی وجود خارجی ندارد و نباید به این شایعات توجه کنیم، در زمانی‌که پرونده توسط شاکی به کمیته انضباطی می‌رود و این کمیته رایش را صادر می‌کند، حکم اجرایی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟