خونه به خونه-گل گهر ؛ دوئل کروات ها در لانه ببرها

دیدار خونه به خونه و گل گهر از چند جهت بیش از گذشته دارای حساسیت است. از بازی سال قبل این دو تیم در بابل گرفته تا دیدار رفت این دو تیم در سیرجان. 
خونه به خونه بابل فصل قبل در آخرین روزهای فصل در بابل موفق شد با نتیجه سنگین ۵ بر ۱ گل گهر را مغلوب کند و استارت ناکامی این تیم در صعود به لیگ برتر را بزند و همین امر انگیزه ای برای سیرجانی هاست تا حالا که وقت صعود بابلی هاست انتقام آن ناکامی را بگیرند.
دیدار رفت دو تیم در سیرجان هم کم حاشیه نداشت. در آن دیدار که جواد نکونام هدایت بابلی ها را بر عهده داشت موضوع جادوگری توسط نکونام رسانه ای شد و به برنامه پر بیننده نود هم کشانده شد تا وینگو و شاگردانش هفته ها در حواشی آن دیدار امتیاز از دست بدهند.
دوشنبه شاید بخت و اقبال با بگوویچ و تیم آماده اش همراه باشد تا بتواند انتقام سال گذشته و دیدار رفت را یکجا از بابلی ها بگیرند.
از آن سو اما بابلی ها با تمام وجود به جنگ گل گهر می آیند. آنها که با هدایت اسکوچیچ در بهترین روزهای خود به سر میبرند و با پیروزی بر سه تیم لیگ برتری به فینال جام حذفی هم رسیده اند و صعود به لیگ برتر را نزدیکتر از همیشه میبینند به راحتی کوتاه نمی آیند. 
دیدار با خونه به خونه برای گل گهر و وینگو تیر آخر است و اگر این تیم هنوز سودای صعود در سر داشته باشد باید از بابل با ۳ امتیاز برگردد و با توجه به بازی های آسان بعدی منتظر لغزش حریفان باشد تا در لحظه آخر خود را در جمع دو تیم بالای جدول ببیند. خونه به خونه بابل نیز میتواند با پیروزی در این دیدار حساس خود را از سایر مدعیان صعود جدا کند و با توجه به بازی های سخت سایر مدعیان به صعود نزدیکتر شود.
باید منتظر ماند و دید در لانه ببرهای مازندران که دوشنبه مملو از تماشاگر خواهد بود کدام کروات برنده دوئل خواهد بود. بگوویچ سخت کوش و باتجربه یا اسکوچیچ جوان و باانگیزه!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟