ترس پرتغالی‌ها از مصدومیت احتمالی رونالدو/قرعه سخت رئال هواداران کریس را نگران کرد!

رقیبان پرتغال در جام جهانی 2018 یعنی ایران، مراکش و اسپانیا تیم های کوچکی نیستند و مقامات فوتبال پرتغال به خوبی می دانند که مرحله گروهی برایشان بسیار فشرده، سخت و خسته کننده خواهد بود.
بیهوده نیست که آبولا، روزنامه پر تیراژ ورزشی فوتبال پرتغال می نویسد:
تعارف نداشته باشید، رونالدو Ronaldo برگ برنده فوتبال پرتغال است و اگر رونالدوی همیشگی راهی تیم ملی نشود، تیم ملی بخش قابل توجهی از هویت و قدرت خود را از دست خواهد داد.
لااسپورتیکا چاپ لیسبون نیز ساعتی پس از مشخص شدن تکلیف یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نوشت:
کریستیانو رونالدو بازیکن سرشناس فوتبال ما اکنون در داغترین روزهای فوتبال باشگاهی خود به سر می برد، فوتبال ایتالیا او را کابوس خود می داند و یوونتوس اصلا دوست ندارد یک کریس رونالدوی آماده را مقابل خود تماشا کند همانطور که ایران، مراکش و اسپانیا نیز او را کابوس خود می دانند.
فدراسیون فوتبال پرتغال نیز متن اسپورتیکا را در وب سایت رسمی خود منتشر کرده و آورده است: رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا روندی فرسایشی و بسیار خطرناک را در پیش گرفته و البته حق دارد به عنوان یک بازیکن حرفه ای فوتبال با تعهد و تعصب برای تیم بازی کند و حتی احتمال مصدومیت این ابرستاره نیز صفر نیست.
آلفردو رلانیو نویسنده اسپانیایی آس نیز در بخش بین الملل روزنامه با اشاره به نگرانی عمیق فوتبال پرتغال ار روزهای سخت و فشرده فوتبال رونالدو نوشته است:
البته نمی شود توقع داشت که بازیکنان کلیدی درحالت فریز و یخ زده باقی بمانند تا بدون هیچ مشکلی به اردوی تیم ملی کشورشان منتقل شوند، آنها کلیدی هستند چون در همه حال فعال و پیگیر بوده و مانند یک مبارز جدی برای تیم باشگاهی خود تلاش می کنند. رقبای پرتغال یعنی ایران، اسپانیا و مراکش نیز بازیکنان کلیدی و مهمی دارند که برای باشگاه خود با جان و دل بازی می کنند و آنها نیز حق دارند نگران وضعیت جسمی بازیکنان ملی پوش خود باشند.
دویست و هشتاد و شش روز از نبرد کاردیف می گذرد و رئال مادرید بار دیگر باید مقابل یوونتوس صف آرایی کند، کریستیانو رونالدو بدون تردید مهره کلیدی قوهای سپید مادرید است و یووه نیز با یوونتوس 286 روز پیش فرق دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟