مورینیو: منچستریونایتد باید بزرگ شود تا به موفقیت برسد

یونایتد پس از شکست مقابل سویا و حذف از چمپیونزلیگ تحت فشار شدیدترین انتقادات قرار گرفته است. شیاطین سرخ حالا فقط برای جام حذفی می‌جنگند و تلاش می‌کنند سهمیه چمپیونزلیگ را نیز حفظ کنند. حال مورینیو مدعی شد که شاگردانش باید بزرگ شوند تا تیمش نیز به روزهای خوب بازگردد.
او گفت:" اگر می‌خواهید یک تیم خیلی خوب با روحیه و نگرشی خوب بسازید، باید بزرگ شوید و مهم ترین چیز در این امر همین حس و حال است. بازیکنان باید یاد بگیرند که با چنین سطح از فشار چگونه کنار بیایند. باید بجنگند و وقتی دوام بیاورند، قوی خواهند شد. من گفتم ما تیم درجه یکی نیستیم، ما به عنوان مدعی قهرمانی شناخته نمی‌شویم. با این نوع صحبت، این مسائل را مطرح کردم زیرا نمی‌توانستم جور دیگری بیانش کنم.
نمی‌توانم به بازیکنانم بگویم به زمین بروید و شانسی نخواهید داشت. نمی‌توانم این کار را انجام دهم. شما نمی‌توانید به بازیکنانتان بگویید که این بازیکن یا آن بازیکن باید بهتر باشند. من ترجیح می‌دهم بگویم که ماتیچ و لوکاکو در بازی آخر ما، در بالاترین سطح بازی کردند. ولی نمی‌توانم به شما از بازیکنانی که خوب نبودند حرف بزنم. پیش از دیدار در چمپیونزلیگ نباید چنین کاری کرد."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟