آقاجانیان: سیرالئون حریف خوبی برای تیم ملی است

مارکار آقاجانیان بعد از تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز سال نو را به همه هموطنانم تبریک عرض می کنم و سلامتی Health توام باموفقیت را برایشان آرزومندم. علی الخصوص برای جامعه ورزش Sport و تیم ملی فوتبال که مسابقات جام جهانی را در پیش دارد.
او ادامه داد: این اردو قسمتی از برنامه آماده سازی تیم ملی در مسیر جام جهانی است که شروع شده و ما تمرینات خودمان را برای بازی فردا با سیرالئون انجام می دهیم. این بازی مقدمه ای است برای دو بازی مهم مقابل تونس و الجزایر که کمک زیادی به تیم ملی خواهد کرد.
آقاجانیان در پاسخ به این سوال که آیا دیدار فردا با این تیم افریقایی برگزار می شود یا نه گفت: از مطرح کردن این سوال تعجب می کنم چرا که همه چیز طبق برنامه ریزی قبلی پیش می رود و ما به شایعات هیچ توجهی نداریم. ما قبل از انتخاب حریفان، همه بررسی را انجام داده ایم. فردا بازی انجام می شود و این بازی هم یکی از قسمت های روند آماده سازی ماست.
او در مورد شناختش از سیرالئون گفت: این تیم آفریقایی نتایج خوبی مقابل سنگال و کنیا داشته و یک تیم فیزیکی است که با مطالعه دقیق کادر فنی انتخاب شده است. ما در این مرحله سه بازی مهم داریم و اهداف مختلفی را دنیال می کنیم. به نظرم بازی کردن با تیم های مختلف انگیزه بچه ها بالاتر می برد.
دستیار کی روش در مورد تعدد بازیکن و مشکل کادر فنی برای انتخاب تیم نهایی خاطرنشان کرد: برای دو بازی آینده 30 بازیکن از جمع 34 بازیکن دعوت شده را با خود می بریم و در نهایت از جمع همین 34 بازیکن مسافران جام جهانی مشخص می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟