تهیه کننده برنامه نوروز فوتبالی انتخاب شد

برنامه نوروز فوتبالی در نوروز 96 با تهیه کنندگی مجتبی پوربخش روی آنتن شبکهورزش Sport رفته بود و برای دومین سال پیاپی مدیران شبکه تصمیم گرفتند تهیه کنندگی یکی از برنامه های پرمخاطب نوروزی سیما را به پوربخش بسپارند.
نوروز فوتبالی همچون سال‌های قبل به انتخاب برترین‌های سال فوتبال ایران اختصاص دارد که فعلا در سکوت خبری و بدون اینکه نامی از کارشناسان، میهمانان و آیتم های برنامه مطرح شود، مراحل پیش تولید برنامه با ضبط آیتم های مانند کلیپ خواننده‌ها، هیئت انتخاب برترین‌های سال فوتبال، گفت‌وگو با بزرگان فوتبال ایران و... آغاز شده است تا از اولین روز 97 به شکل زنده روی آنتن برود.
همانند سال گذشته انتخاب برترین‌های فوتبال ایران در پست‌های مختلف بر عهده این برنامه و کارشناسانش اختصاص دارد که در نهایت با رای مردم برترین‌ها انتخاب و معرفی خواهند شد. در کنار موضوع اصلی برنامه که انتخاب برترین‌هاست، آیتم‌های عیدانه و متفاوتی با اهالی فوتبال و هنرمندان نیز توسط سازندگان برنامه در نظر گرفته شده است.
نوروز فوتبالی از اولین روز سال 97 در سیزده قسمت و هر روز در 2نوبت (به شکل زننده و بازپخش) روی آنتن شبکه ورزش خواهد رفت و به گفته تهیه کننده برنامه، ساعت پخش و نام مجری متعاقبا در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟