مالک فنرباغچه به ایران آمد و دوساعته برگشت!

با وجود اینکه قرار بود عزیز ییلدیریم مالک باشگاه فنرباغچه بامداد سه‌شنبه به تبریز سفر کند و بعد از دیدار با مقامات ورزشی آذربایجان تماشاگر دیدار تراکتورسازی و الجزیره امارات باشد، اما اتفاقات عجیبی در فرودگاه تبریز رقم خورد.
ییلدیریم با وجود حضور در تبریز در بامداد سه‌شنبه اما ساعتی بعد بار دیگر به استانبول برگشت و حاضر نشد وارد شهر شود.
در مصاحبه‌ای که سایت باشگاه تراکتورسازی از نزیح دورو، نماینده ویژه ییلدیریم منتشر کرده، او در این خصوص چنین توضیح داده است:‌ «آقاى ییلدیریم که روز گذشته در کشور قطر حضور داشت ظهر دوشنبه از دوحه به استانبول بازگشت و بامداد سه شنبه از استانبول وارد تبریز شد. ایلدیریم در فرودگاه تبریز مورد استقبال مسئولین تراکتورسازى قرار گرفت اما بعد از دو سفر پیاپى به دلیل شرایط نامساعد جسمى به استانبول بازگشت. البته ایشان به قولى که داده بود عمل کرد اما با توجه به این شرایط ویژه نتوانست در تبریز بماند.»
وی ادامه داد: «آقاى ییلدیریم باید تحت نظر پزشک Doctor اختصاصى خودش باشد و با توجه به شرایط جسمى که براى ایشان در پرواز پیش آمد، به توصیه پزشک اختصاصى خودشان ساعاتى پس از ورود به تبریز مجبور به بازگشت شد. روز سه شنبه برنامه کارى فشرده اى براى ییلدریم در تبریز پیش بینى شده بود اما با توجه به شرایط پیش آمده اضطرارى انتظار مى رود پس از بهبود شرایط جسمى ییلدریم مقدمات نشست هاى مشترک و گفت و گو پیرامون همکارى هاى دوجانبه فراهم شود؛ البته خوشبختانه در خصوص شرایط فعلى و سلامتى ایشان جاى نگرانى نیست.»
دورو در پایان افزود:‌ «امیدوارم تراکتورسازى در مسابقه حساس روز سه شنبه برابر الجزیره در مسابقات آسیایى موفق باشد.»
مسئولان باشگاه تراکتورسازی همچنین عکسی از پیاده شدن ییلیریم از هواپیما بعد از حضور در تبریز برداشته‌اند که نشان می‌دهد او به شکلی ناگهانی تبریز را به مقصد استانبول ترک کرده است.
باید دید توضیحات مدیران باشگاه تراکتورسازی در این خصوص چیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟