الدحیل خاطرات استقلال را در تاشکند زنده کرد

بازی های هفته چهارم دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته با انجام مسابقات گروه B و D در منطقه غرب آغاز شد. نخستین بازی این هفته را دیروز عصر تیم های لوکوموتیو ازبکستان و الدحیل قطر برگزار کردند.
دیدار حساس گروه دوم که در واقع نبرد قهرمان های ازبکستان و قطر بود، برای الدحیل حکم تثبیت صدرنشینی و قطعی شدن صعود داشت و در سمت مقابل امیدی بود برای تیم میزبان تا بتواند با پیروزی مقابل سرگروه، به کورس صعود بازگردد.
بازی در شهر تاشکند با حملات تیم میهمان آغاز شد اما ازبک ها خیلی زود به بازی مسلط شدند و در همان نیمه نخست سردار رشیدوف توانست لوکوموتیو را پیش بیاندازد. پس از این گل لوکوموتیو به حملات خود ادامه داد و موقعیت های بسیار خوبی را از دست داد. در نیمه دوم هم بازی با موقعیت های زیادی دنبال شد که سهم الدحیل در آنها بیشتر از حریف بود. در حالی که این بازی حساس با برتری یک گله ازبکستانی ها رو به پایان بود، یکی از حملات قطری ها در دقیقه 90 منجر به ضربه پنالتی شد و یوسف العربی این توپ را تبدیل به گل کرد. ادامه بازی و وقت های تلف شده با حملات انتحاری لوکوموتیو پیگیری شد اما یکی از این توپ ها در شرایطی بد لو رفت و ضدحمله سریع الدحیل توسط یوسف العربی به دومین گل این تیم تبدیل شد.
اتفاقی که دیروز برای ازبک ها افتاد یعنی از دست رفتن پیروزی مهم خانگی در دقیقه 90، در دوره قبلی لیگ قهرمانان هم برای لوکوموتیو افتاد. در بازی فصل قبل که در اوایل سال 96 برگزار شد، در حالی که این تیم با یک گل از استقلال Esteghlal ایران پیش بود، در دقیقه 90 با گل کاوه رضایی برد ارزشمند خود را از دست داد و در سمت مقابل آبی های ایران به امتیازی مهم دست یافتند.
لوکوموتیو که با آن تساوی فصل پیش صعود از گروه را از دست داده بود، امسال هم با وضعیتی که فعلا در گروه خود دارد، شانس زیادی برای صعود نخواهد داشت و نیاز مبرم به پیروزی مقابل رقبای مستقیم خود یعنی ذوب آهن ایران و الوحده امارات دارد. باید دید ازبک ها در پایان دور گروهی لیگ قهرمانان امسال هم لوکوموتیو حسرت پیروزی از دست رفته در دقایق پایانی را خواهد خورد یا اینکه سرنوشت دیگری برای پایتخت نشینان ازبکستان شکل می گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟