پیش بازی اینتر - ناپولی

اینترمیلان امشب میزبان ناپولی است و کار دشواری در ورزشگاه خانگی خود پیش رو دارد. شاگردان اسپالتی روند ضعیفی را در هفته های اخیر طی کرده و به رده پنجم سقوط Fall کردند. این در حالیست که آنها تا نیم فصل صدرنشین لیگ بودند ولی نتایج ضعیف اخیر باعث شد تا حتی در بین 4 تیم برتر هم نباشند. در 6 بازی اخیر، اینتر 3 تساوی، 2 پیروزی و 1 شکست به دست آورده و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارد. از همین رو، بازیکنان نراتزوری انگیزه بالایی دارند ولی از سوی دیگر، تیم قدرتمند ناپولی می‌تواند کار را برایشان بسیار دشوار کند.
ناپولی در آن سو با 69 امتیاز صدرنشین لیگ است. آنها نیز در فرم بسیار خوبی قرار داشتند ولی هفته گذشته مقابل رم متحمل شکست شدند و اختلافشان با یووه به تنها 1 امتیاز رسید و حالا با دیدار حساسی که پیش رو دارند، این احتمال وجود دارد که صدر جدول را از دست بدهند.
در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای ناپولی، 2 پیروزی برای اینتر و 1 تساوی به دست آمده است. اینتر غایبی برای این بازی ندارد و از همه مهره‌های خود می‌تواند استفاده کند. در آن سو فوزی گولام و چریچس به علت مصدومیت غایب خواهند بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟