رونالدو: بایرن از تیم ملی آلمان قوی تر است

رونالدو سال 2002 مقابل آلمان به میدان رفت و موفق شد دو گل وارد دروازه اولی کان کند و تیمش را به قهرمانی جهان رساند. حال ستاره برزیلی مدعی شد که در حال حاضر بایرن مونیخ از تیم ملی آلمان قوی تر است.
او گفت:" رابرت لواندوفسکی بازیکن خیلی سریعی است و این خیلی به نفع بایرن است. بایرن ترکیب خیلی خوبی دارد. آنها در حال حاضر قوی تر از تیم ملی آلمان هستند. من بازیکنانی که گلزنی می‌کنند را دوست دارم. در مورد توماس مولر هم همینطور است. او خیلی پرتحرک است و همواره در جای درستی قرار می‌گیرد."
رونالدو درباره سیستم فوتبال آلمان گفت:" فوتبال آلمان روی یک موضوع خیلی خوب کار می‌کند. آنها از بچگی روی بازیکنان کار می‌کنند و به آنها فرصت بازی کردن می‌دهند. در مورد تیم ملی آلمان هم اوضاع همین است. آلمان استانداردها را تعیین می‌کند."
رونالدو درباره شرایط تیم ملی برزیل گفت:" فکر می‌کنم برزیل شانس خوبی برای قهرمانی دارد. حتی اگر نیمار مصدوم باشد و مجبور باشیم صبر کنیم تا تکلیفش مشخص شود. آلمان هم مدعی است، آنها هم ممکن است عملکرد خوبی داشته باشند. اسپانیا و آرژانتین هم مدعی هستند."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟