یاران صادقیان میزبان تیم سابق ساغلام

شاگردان عرفان بوز چندین هفته است که نتایج ضعیفی با عثمانلی اسپور می گیرد . با نزدیک شدن به هفته های آخر و حضور عثمانلی اسپور در منطقه سقوط Fall کار آن ها را برای عدم سقوط سخت تر می کند و آن ها به دنبال خروج از این منطقه پیش از پایان لیگ هستند.
در مقابل تیم بورسا اسپور تیم سابق ارطغرل ساغلام که اولین قهرمانیش را در لیگ با این مربی تجربه کرد ، شرایط بهتری نسبت به تیم عثمانلی اسپور در جدول دارد . آن ها با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم لیگ قرار دارند . آن ها این فصل پائول لگوئن سرمربی سابق تیم ملی عمان را استخدام کردند . لگوئن در بورسا اسپور توانست با جذب بازیکنان خارجی و استفاده از جوانان در ترکیب اصلی مورد تقدیر خیلی از فوتبال دوستان قرار بگیرد . بورسا اسپور علی رغم حضور در جایگاه دهم ، لگوئن توانست تیمی را بسازد که در آینده بار دیگر بتواند برای قهرمانی بجنگد.
پیام صادقیان ، هافبک خلاق تیم عثمانلی اسپور در ۳ بازی گذشته در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت . صادقیان هفته گذشته توانست اولین گلش را در مسابقات سوپر لیگ به ثمر برساند و بهترین بازیکن تیمش در زمین بشود ، در این بازی نیز انتظار می رود در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد 
رائول روسسکو، سردار گورلر ، موسی چائران و آویدجا ورساچویچ از عثمانلی و در مقابل سرجان ییلدریم، ‌امانوئل بادو و کوبیلای کاناتسیزکوش از بورسا اسپور غایبان این دیدار هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟