پوچتینو: باید مثل یووه به داورها فشار بیاوریم

دو تیم یووه و تاتنهام در چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر رفتند و بیانکونری ها در حالی که 1-0 در ومبلی عقب بودند، در عرض 3 دقیقه، 2 گل به ثمر رسانده و به دور بعد رقابت‌ها صعود کردند. اشتباهات داوری در این دیدار دیده شد که اصلی ترین آنها، خطای فرتونگن روی داگلاس کاستا بود که داور ضربه پنالتی اعلام نکرد. با این حال پوچتینو معتقد است که یووه از طریق صحبت‎‌های ماروتا به داورها فشار زیادی وارد کرده و تاتنهام هم باید همین روند را پیش بگیرد.‌
او گفت:" دیدیم که ماروتا چگونه به داورها فشار می‌آورد. آنها در نیمه اول راجع به داوری صحبت می‌کردند. شاید باید از آنها یاد بگیریم که به داورها فشار بیاوریم. در این بازی ها جزئیات کوچک همه چیز را تعیین می‌کنند."
پوچتینو درباره اینکه آیا بارزالی برای خطا روی سون باید اخراج می‌شد یا نه گفت:" ما اعتراض کردیم. ما هم به داور فشار آوردیم؛ ولی داور خیلی راحت قضیه را حل و فصل کرد، زیرا ما خیلی انسان‌های خوش برخوردی هستیم و سعی می‌کنیم به بازی کمک کنیم. شاید باید از یووه یاد بگیریم و از طریق بازیکنان به داور فشار بیاوریم. در این بازی ها همین جزئیات خیلی به تیم کمک می‌کند. یووه متخصص پیروزی است، زیرا برنده است و همچنین عادت دارد به داورها فشار بیاورد. آنها باشگاهی هستند که از تمام پتانسیل ها برای کمک به تیم استفاده می‌کنند."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟