مسلمان؛ اینبار با شماره آقای گل بازمی‌گردد

محسن مسلمان طی سه فصل اخیر پرش بزرگی به سمت کیفیت غیرقابل کتمان فنی داشته است و رفته رفته از هافبکی که تنها با حواشی شناخته می‌شد فاصله گرفته و در سطح قابل توجه فنی قرار گرفته است.
مسلمان اکنون محبوب سکوها و اصحاب رسانه‌ است و این در شرایطی است که اتفاقات رخ داده طی چند وقت اخیر او را از جمع نفرات مورد اعتماد برانکو کمی دور کرده است. با این حال سرمربی پرسپولیس هیچگاه نتوانسته مدعی عدم توانایی فنی هافبک پاسور و خلاق تیمش شود که بارها با حرکات غیرقابل پیش‌بینی خود راه‌های دستیابی به موفقیت را برای تیم فراهم کرده است.
با این حال برانکو در نیمکت نشینی مسلمان به دنبال بزرگترین موفقیت تیمی برای پرسپولیس است و نظم و انضباط تیمی برایش در اولویت قرار دارد و عبور از آن با واکنش منطقی سرمربی مواجه شده است.
مسلمان اما با در پیش گرفتن یک رفتار حرفه‌ای و قابل ستایش در مدتی که به عنوان ستاره روی نیمکت تیم حاضر شد لب به اعتراض نگشود و در شرایطی که تک تک رسانه‌ها روی او و حرکاتش زوم بودند با ارائه رفتار حرفه‌ای و تمکین دستورات سرمربی و نظم و انضباط در تمرینات ابرهای سوتفاهم با برانکو را کنار زد و در دیدار رفت نیز برای دقایقی به کار گرفته شد تا برای بازگشت به ترکیب اصلی امیدوار باشد.
مهمترین نکته در رفتار مسلمان در این مدت بی‌توجهی به حواشی و فشار سکوها بود؛ اتفاقی که برعکس آن فصل گذشته رخ داده بود و رامین رضاییان سعی داشت به پشتوانه فشار رسانه‌ای و لشگر اینستاگرامی خود سد سرمربی را بشکند که در این راه ناکام ماند و حاصل آن نیمکت نشینی در اروپا در روزهایی که خبرهای خوبی از دیگر لژیونرها شنیده می‌شود، شده است. اتفاقی که می‌توانست در صورت تکرار آن مسلمان را به همان راه نزدیک کند؛ اما شماره 77 که در دوران بازیگری خود تجربه کار با مربیانی مثل فرهاد کاظمی، دراگان اسکوچیچ، زوران و... را در کارنامه دارد و بارها در گفتگوهای خود به رفتار متغیر این مربیان و حتی سکونشینی و تمرین پشت دروازه اشاره کرده است به خوبی می‌داند که راه بازگشت به ترکیب حمله به سرمربی و جو رسانه‌ای نیست و بر پایه همین تجربه نیز اکنون امیدوار به دستیابی دوباره به جایگاهی است که برای رسیدن به آن سختی‌های زیادی را متحمل شده بود. مسلمان تا پایان فصل با سرخپوشان قرارداد دارد و آنطور که خودش مدعی شده در صورتی که باشگاه مایل به تمدید قراردادش باشد به آن پاسخ مثبت خواهد داد تا اینگونه وفاداری‌اش به پیراهن شماره 77 را نشان دهد و البته شاید در پایان فصل اینبار با شماره 9 به میادین بازگردد.
شماره‌ای که در ابتدای فصل گذشته و زمانی که طارمی راهی ترکیه شده بود، آن را برای مدتی در تمرینات و اردوی پیش فصل بر تن کرد و مدعی شد آن را به امانت خواهد داشت تا آقای گل بازگردد. تمام این اتفاقات نشان می‌دهد مسلمان در صورت در پیش گرفتن همین رفتار و مسیر حرفه‌ای قادر خواهد بود یخ ارتباطش با برانکو ایوانکوویچ را بشکند و همان ستاره‌ای شود که هواداران از او انتظار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟