عجیب ولی واقعی؛ درخواست نیمار برای بازگشت

تابستان گذشته بود که نیمار پس از یک ماه پرحاشیه و انتشار اخبار ضد و نقیض، در نهایت خبر از ترک بارسا داد و رسما تقاضای جدایی کراد. طبیعی بود که بارسلونا با جدایی او مخالفت کند و به همین دلیل پی اس جی راهی جز پرداخت 222 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد او را نداشت.
به این ترتیب نیمار با خراب کردن تمام پل Bridge های پشت سر خود بارسلونا را ترک کرد و هرچند 222 میلیون یورو به خزانه باشگاه تزریق شد؛ با این حال زخم های این خیانت Cheat هنوز هم بر پیکره بارسا به چشم می خورد. نیمار به سرعت در پی اس جی به یک بازیکن همه کاره بدل شد اما این موضوع به مذاق برخی بازیکنان خوش نیامد و شاهد اختلافات جدی او به خصوص با کاوانی بودیم.
چند ماه از حضور نیمار از پی اس جی می گذرد و در همین مدت اندک اخبار متفاوتی در مورد نارضایتی او از کیفیت لیگ فرانسه و نیز کادر فنی باشگاه پاریسی شنیده شده است. به خصوص حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان توسط رئال نیز برای نیمار یک ناامیدی مطلق محسوب می شد و او حالا بیش از گذشته از پیوستن به این باشگاه پشیمان است.
در همین رابطه امروز موندودپورتیوو ادعای عجیبی را مطرح کرد و البته از صحت این ادعای خود نیز اطمینان دارد.
گویا نیمار ماه گذشته و پیش از مصاف با رئال، برای مسی و یکی دو بازیکن دیگر بارسا که هنوز هم با آنها در ارتباط است، پیغام فرستاده که تمایل به بازگشت دارد. او این درخواست را مستقیما برای یکی از مدیران بلندپایه بارسا که در انتقالش به بارسا در سال 2013 نیز نقش مهمی داشت نیز مطرح کرده است.
البته نیمار می داند که جدایی او در تابستان پیش رو نزدیک به صفر است و الخلیفی هرگز با این موضوع موافقت نخواهد کرد بلکه او از حالا به تابستان 2019 می اندیشد و در صحبت با مدیر بارسا از وی خواسته است که تمام راه هایی که به بازگشت او ختم خواهد شد را مورد بررسی قرار دهد.
با این حال موندودپورتیوو اعتقاد دارد که این درخواست ممکن است سیاست خاصی از سوی نیمار نیز باشد چرا که همه می دانند رئال برای تابستان 2019 به شدت خواهان جذب اوست و نیمار هم قصد ندارد لقب خائن را بروی پیشانی خود ثبت کند.
او در حال حاضر یک پرونده علیه بارسا در دادگاه دارد و باشگاه نیز از وی شکایت کرده است. این رابطه شکرآب، فعلا هرگونه احتمال بازگشت را رد می کند. به همین دلیل ممکن است هدف نیمار از ارائه این درخواست توجیه پیوستن احتمالی اش به رئال باشد. اینکه علاقه قلبی او بازگشت به بارسا بود اما با این درخواست مخالفت شد و در نهایت او محبور شد به رئال بپیوندد که برای جذبش بی تاب بود.
نیمار پیش از این ثابت کرده است که بازی کردن با باشگاه بزرگی چون بارسلونا را به خوبی بلد است. از حالا تا تابستان 2019 زمان زیادی باقیمانده و فعلا راهی نیست جز اینکه به انتظار نشست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟