انتقادات تند به واکنش آلوس به مرگ آستوری

واکنش آلوس به مرگ داویده آستوری 31 ساله که یکشنبه صبح از دنیا رفت، به نحوی بود که به نظر به مذاق فوتبال دوستان خوش نیامده و از همین رو انتقادات بسیاری از او در فضای مجازی به عمل آمده است.
او گفته بود:" ما خیلی از این اتفاق ناراحت نیستیم زیرا او را زیاد نمی‌شناختیم. برای خانواده اش متاسفم. فکر می‌کنم داویده حالا در دنیای بهتری حضور دارد ولی هر روز هزاران بچه به خاطر گرسنگی می‌میرند و کسی هیچ اهمیتی نمی‌دهد و آنها هم به اندازه داویده مهم هستند."
در زیر برخی واکنش‌ها به صحبت‌های آلوس را در توئیتر می‌خوانیم:
- دنی آلوس یک انسان مزخرف است
-صحبت‌های دنی آلوس راجع به آستوری افتضاح بود. او در مورد مرگ کودکان حق دارد ولی به خاطر خدا کمی احساسات به خرج بده. او کسی است که پیشتر هم معلولان را با لفظ "عقب مانده" خطاب کرده بود و خیلی چیزهای دیگر. او شرم آور است.
-قبول دارم، مرگ های مختلفی در سرتاسر جهان رخ می‌دهند. ولی چرا آلوس تا به امروز راجع به آنها صحبت نکرده بود؟ چرا از این فرصت استفاده می‌کند تا امتیازات بیخود و ضعیف بگیرد.
- دنی آلوس یکی از معدود بازیکنانی است که هم از لحاظ انسانی و هم حرفه ای مزخرف است.
دنی آلوس شخصا آستوری را نمی‌شناخت و برای همین اهمیت نمی‌داد. ولی او میلیون‌ها کودک آفریقایی را که در حال مرگ هستند، شخصا می‌شناسند و برای همین اهمیت می‌دهد... اهمیت دادنش هم با صحبت کردن راجع به آنهاست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟