مالک سپیدرود: 35 درصد پرداختی داشته‌ایم

سپیدرود آخرین مسابقه اش را در سال ۹۶ در مشهد برابر پدیده واگذار کرد تا کارش در جدول رده بندی لیگ برتر به جاهای سخت برسد.
از آنجایی که روزهای بحرانی در فوتبال همیشه همراه می شود با حضور افراد فرصت طلب که می خواهند از این شرایط سو استفاده کنند و وضعیت را در همان حالت بحرانی نگه دارند و این اتفاقات موجب می شود که کار برای این گونه تیم ها برای خروج از وضعیت حساس شان سخت تر شود.
جواد تن زاده مالک باشگاه سپیدرود، ضمن رد این ماجرا می گوید: به هیچ وجه چنین ماجرایی صحت ندارد و علی کریمی این سخنان را به شدت تکذیب کرده و کسی چنین حرف هایی بر زبان نیاورده است.
وی در ادامه افزود: قرار نبود موارد مالی باشگاه را در رسانه ها عنوان نمایم و این مدل رفتار با چارچوب کاری و اخلاقی بنده متناسب نیست، اما حالا که کار به این مرحله رسیده و تنها به جهت آسودگی خیال هواداران مجبورم چند اطلاعات آماری کلی از وضعیت مالی سپیدرود عنوان نمایم.
مالک باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت گفت: طی دو ماهی که این باشگاه از طرف هیات فوتبال استان گیلان به من واگذار و تحویل داده شده، بطور متوسط ۳۵% به بازیکنان صرفا توسط اینجانب پرداخت نقدی صورت گرفته است و مدارک مستدل و مستند مالی این پرداختی ها در باشگاه وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟