طرح مشکل پرسپولیس در دیدار وزیر و اینفانتینو

حمیدرضا گرشاسبی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پیرامون وضعیت تیم پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا باید از هواداران تیم پرسپولیس تشکر ویژه داشته باشم. با حمایت هواداران بود که پرسپولیس در این دو سال رکوردهای زیادی زد. ما به ناحق محروم شدیم و جرایم سنگینی برایمان لحاظ شد. بعلاوه دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدیم و بهترین بازیکن ما ۴ ماه و ۱۰ روز محروم شد. خیلی از این موارد را بخوبی از آن گذشتیم و تلاش کردیم که در روحیه تیم تاثیرگذار نباشد. عامل اصلی موفقیت تیم در این شرایط هواداران بودند که باشگاه و بازیکنان را تنها نگذاشتند.
وی در ادامه افزود: یک پنجره نقل و انتقالاتی محرومیت ما باقی است و از فرصت ترمیم تیم و گرفتن بازیکن محروم هستیم؛ ولی تلاش می کنیم خللی در تیم بوجود نیاید و روند رو به جلوی تیم ادامه داشته باشد.
گرشاسبی درخصوص تاثیر سفر اینفانتینو به ایران و احتمال حل مشکل محرومیت پرسپولیس گفت: حضور اینفانتینو در ابعاد مختلف فرصتی خوبی بویژه برای پرسپولیس بود که تنها باشگاه محروم از گرفتن بازیکن است. در ملاقات اینفانتینو و دکتر سلطانی فر سوای بقیه مسائلی که مطرح شد؛ بطور ویژه به پرسپولیس پرداخته شد و اینفانتینو هم نشان داد که استدلالها را پذیرفته است. ما هم گزارشی از روند پرونده ریزه اسپور ترکیه تهیه کردیم و ارائه دادیم. در ضمن زمانیکه اینفانتینو در ورزشگاه خیل عظیم هواداران را دید اظهار کرد که تلاش می کند این مورد را پیگیری کند.
وی در مورد نحوه چیدمان بازیکنان توسط برانکو بیان کرد: ما محدودیت گرفتن بازیکن داریم ولی دست برانکو بسته نیست و ستاره هایی درخشان و قوی در اختیار داریم و با این ستاره ها توانستیم در جدول لیگ برتر با تیم بعدی اختلاف ۱۵ امتیازی داشته باشیم. برانکو شبانه روز با بازیکنان به سر می برد و در مورد ترکیب تیم اعلام کرده که به او اجازه دهیم کار خودش را انجام دهد. از لحاظ حرفه ای گری هم نمی توانیم در کارش دخالت کنیم.
مدیر عامل پرسپولیس در پایان عنوان کرد: ما بعد از ۱۸ هفته یک باخت در دربی داشتیم. برانکو و بازیکنان هم از این باخت ناراحت هستند؛ ولی همه چیز تمام نشده است. ما در آستانه بالا رفتن در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و بازیکنان اردوهای فشرده ای دارند. امیدوارم هواداران حمایت خود را نشان دهند و تیم را تنها نگذارند و امروز بازی خوب و مثل همیشه پرسپولیس را شاهد باشیم.
برنامه صبح و ورزش Sport دوشنبه ۱۴ اسفند با اجرای افشین رضاپور پخش شد. این برنامه کاری از گروه علوم ورزشی همه روزه به جز جمعه ها ساعت ۷:۱۵ به مدت ۱۱۰ دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟