لیگ یک/ فجرسپاسی با سوپرگل مدعی ماند

از بازی های هفته بیست و ششم لیگ دسته اول دو تیم فجرسپاسی شیراز و شهرداری ماهشهر در یکی از مهم ترین بازی های هفته در شیراز به میدان رفتند و در نهایت این تیم میزبان بود که توانست بازی را به سود خود به پایان برساند.
اولین گل این دیدار درنیمه اول به ثمر رسید و در حالی که دو تیم بازی را در 45 دقیقه ابتدایی با تساوی پشت سر می گذاشتند در دقایق پایانی این تیم مهمان بود که توانست دروازه حریف خود را باز کند. رضا جباری در دقیقه 43 اولین گل این بازی را به ثمر رساند. در نیمه دوم اما این تیم فجرسپاسی شیراز بود که توانست بازی را به سود خود به پایان برساند تا همچنان یکی از تیم های بالانشین جدول رده بندی نام بگیرد. آنها تنها دقایقی پس از آغاز نیمه دوم توانستند توسط سیدمحمد حسینی بازی را به تساوی بکشانند. پس از آن و در حالی که شیرازی ها به دنبال پیروزی در این بازی بودند در دقیقه 76 ابوذر صفرزاده با حرکتی به موقع و ضربه ای استثنایی، سوپرگل خود را به ثمر رساند تا در نهایت از حریف خود پیش بیفتند.
با این پیروزی فجرسپاسی شیراز موفق شد 46 امتیازی شود تا در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرند. در طرف مقابل شهرداری ماهشهر همچنان 32 امتیازی باقی ماند تا در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟