تراکتور مقابل الجزیره پنالتی زن ندارد!

تیم تراکتورسازی فردا در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با الجزیره امارات رودررو می شود و این در حالی است که سرخپوشان تبریزی یک نگرانی بابت این بازی دارند. با توجه به اینکه پنالتی زدن در فصل جاری برای تراکتور با مشکلاتی همراه بوده، حالا به نظر می رسد اگر مقابل الجزیره برای این تیم پنالتی گرفته شود، ساغلام برای انتخاب پنالتی زن با مشکل مواجه شود.
پنالتی زن اول تراکتورسازی در سال های گذشته محمد ایرانپوریان بوده که توانسته از روی نقطه پنالتی گل های زیادی به ثمر برساند. او اما بعد از یکی، دو پنالتی که از دست داد، حرف و حدیث های زیادی را از سوی برخی هواداران تراکتور تحمل کرد و در نهایت هم تصمیم گرفت دیگر پشت ضربه پنالتی قرار نگیرد.
با اتخاذ این تصمیم از سوی ایرانپوریان، مقابل گسترش فولاد مهدی کیانی پشت توپ قرار گرفت که ضربه را خراب کرد و در برگشت توپ وارد دروازه شد. مقابل الغرافه قطر هم مهدی مهدی پور پشت توپ قرار گرفت و ضربه را از دست داد.
بعد از این اتفاقات ساغلام قصد داشت با ایرانپوریان صحبت کند تا دوباره پنالتی ها را خودش بزند اما مساله اینجا است که ایرانپوریان در بازی با الجزیره به دلیل محرومیت حضور ندارد و مشخص نیست اگر در بازی فردا به سود تراکتورسازی پنالتی گرفته شود، کدام بازیکن پشت توپ می ایستد.
دیدار الجزیره و تراکتورسازی ساعت 18:30 فردا در امارات برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟