پرسپولیسی ها حمایت پارسال را آسیایی می کنند؟

شکست در دربی قبلی به مراتب سخت تر و حتی سنگین تر از شهرآورد 86 بود. آن ها از حریف پیش افتادند و پس از گل فرصت گلزنی داشتند اما از موقعیت ها بهره نبردند تا این که در فاصله چند دقیقه دروازه شان سه بار باز شد و در نهایت با نتیجه 3-2 مغلوب تیم علیرضا منصوریان شدند و حتا قهرمانی شان نیز در هاله از ابهام قرار گرفت اما این بار به نوعی می توان گفت قهرمانی سرخ ها در لیگ برتر نیز قطعی شده و برخلاف فصل گذشته، شاگردان برانکو ایوانکوویچ یک پیروزی در شهرآورد را تجربه کرده اند.
اتفاق جالب پس از باخت به استقلال، خرید بلیت بازی با سپاهان بود. هواداران پرسپولیس از شب بازی با استقلال، تصمیم به خرید بلیت الکترونیکی دیدار بعدی را کردند تا در این بازی، حدود 70 هزار پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی Freedomباشند. به نوعی، در این دیدار رکورد حضور تماشاگران پس از شکست در دربی نیز شکسته شد!
حال قرمزها بازهم به استقلال Esteghlal باخته اند و بازی پسا دربی را با تیمی زردپوش و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد. البته این بار بازی بسیار مهم تری در پیش است و به نوعی جنبه ملی هم دارد.
باید دید هواداران سرخپوش بازهم حضوری گسترده در ورزشگاه خواهند داشت و از تیمشان حمایت خواهند کرد یا خیر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟