لادروپ آماده مصاف با الهلال برای خروج از بحران

به نقل از روزنامه الشرق ، تیم الریان سعی می‌کند بعد از باخت سنگینی که مقابل الغرافه داشت ، تمرکز خود را جمع کند . این باخت ثابت کرد که این تیم قطری چه حالی دارد و عدم پرداخت مطالبات مالی بازیکنان از سوی باشگاه چه تاثیر منفی‌ای بر روی آن‌ها خواهد داشت . 
همین شکست باعث شد که علی سالم عفیفه رئیس کمیته فنی الریان یک صحبت جدی و سرسخت انجام دهد و مسئولیت باخت را بر گردن بازیکنان بیاندازد . به اعتقاد وی بازیکنان در این بازی خیلی بی مسئولیت و بی روح بازی کردند . دیشب یک جلسه ای بین تمامی ارکان باشگاه از جمله بازیکنان ، کادرفنی ، مدیریت و ارکان اداری برگزار شد که این اتفاقات اخیر را پشت سر بگذارند . جلسه مربوطه به این دلیل برگزار شد که بازیکنان حرفشان را راحت بزنند و دلیل افت خود را توضیح دهند .خصوصا بعد از این باخت سنگین که رئیس الریان ، آن را یک آبرو ریزی بزرگ می‌داند . ارکان این تیم امیدوار هستند این جلسه نتیجه‌ی مثبتی داشته باشد و شرایط تیمشان را عوض کند .
در ادامه آمده است : بعد از اتمام این جلسه کادر اداری و فنی الریان به بازیکنان اجازه دادند که جلسه‌ای دیگر بین خودشان داشته باشند تا خود را برای بازی سرنوشت‌ساز با الهلال آماده کنند . بعد از این جلسه هم مدیر باشگاه و سرمربی تیم یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردند . 
لادروپ در این جلسه به خبرنگاران گفت : این مرحله خیلی حساس است که ما باخت سنگین را پشت سر بگذاریم . خصوصا که ما چند روز دیگر باید به مصاف الهلال برویم .
رئیس کمیته فنی این باشگاه هم بیان کرد : بازیکنان باید هر چه زودتر این باخت را فراموش کنند و با روحیه‌ای بهتر برای بازی حساس خود مقابل الهلال عربستان در جام باشگاه‌های آسیا آماده شوند . 
لازم به ذکر است تیم الریان بازی قبلی خود در لیگ ستارگان قطر را با نتیجه 6 بر 1 به الغرافه واگذار کرد و شکست سنگینی را متحمل شد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟