انتقاد مدیر عامل استقلال از عملکرد برخی تماشاگران شهرآورد درحضور اینفانتینو

سید رضا افتخاری عصر پنجشنبه بعد از پایان دیدار تیم های استقلال Esteghlal و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران افزود: اینفانتینو را از زمانی که در فدراسیون فوتبال مسئولیت داشتم می شناسم و او هم از ایران شناخت خوبی داشته و دوستان زیادی در ایران دارد.

افتخاری با اشاره به آشنایی اینفانتینو از تیم های ملی فوتبال و فوتسال ایران،افزود: زمانی که تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی رفته بود، اینفانتینو با تیم ایران عکس یادگاری گرفت و از فوتسال ایران تعریف کرد؛ اما امروز به دلیل مشغله و برنامه های زیادی که داشت، فرصت نشد با او صحبت کنم.

افتخاری همچنین درمورد شهرآورد 86،گفت: امروز بازی خوبی را شاهد بودیم و بازیکنان استقلال حملات خوبی را انجام دادند و در نیمه نخست با گلی که وریا غفوری به ثمر رساند پیروز به رختکن رفتیم، در نیمه دوم هم تفکر سرمربی و کادر فنی حفظ نتیجه بود که به خوبی این موضوع مدیریت شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص برنامه سال آینده این باشگاه نیز یادآور شد: تمام تلاش ما استفاده از بازیکنان داخلی است و به شفر هم گفته ام که بازیکنان تیم های دیگر را رصد تا برای فصل بعد جذب کنیم. البته دو بازیکن خارجی (تیام و بویان) را به دلیل نبود وقت کافی و حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا جذب کردیم.

وی بیان داشت: با حمایتی که هواداران از شفر داشتند، ما نیز علاقمندیم که این مربی آلمانی به فعالیتش در باشگاه ادامه دهد و امیدواریم که در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتیجه لازم را بگیرد.

افتخاری درخصوص آخرین وضعیت پادوانی مدافع مصدوم استقلال بعد از عمل جراحی نیز گفت: زمانی که پادوانی مصدوم شد در ابتدا وضعیت او بسیار نگران کننده بود به نحوی که بعد از عمل جراحی دست و پاهای او حس نداشت، اما اکنون این بازیکن برزیلی تیم توانایی حرکت دادن دست و پای خود را دارد، و برای سلامتی Health کامل باید بیش از سه ماه فیزیوتراپی کند.

وی درخصوص بویان دیگر بازیکن خارجی استقلال و مصدومیتش نیز گفت: قبل از جذب این بازیکن مقدونیه ای، ایفمارک و کلینک پزشکی استقلال، سلامتی او را تایید کردند و برخی شایعات که گفته می شود او از روی میله بارفیکس افتاده درست نیست، این بازیکن در تمرین با تردمیل به خاطر سرعت زیاد از ناحیه مچ پا آسیب دید که برای آنکه مصدومیتش تشدید نشود فعلا او را در ترکیب تیم قرار ندادیم.

شهرآورد هشتاد و ششم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 15:45 با حضور بیش از 80 هزار نفر و در مقابل چشمان جیانی اینفانتینو در ورزشگاه آزادی Freedom تهران برگزار شد.

در این دیدار سنتی و حساس فوتبال باشگاهی ایران استقلال با گل دقیقه 44 وریا غفوری به پیروزی رسید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 362045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟