سلطانی‌فر با رئیس فیفا دیدار کرد

به گزارش رکنا، مسعود سلطانی‌فر در دیدار با جیانی اینفانتینو خطاب به رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: به شما و همراهان خیر مقدم می‌گویم و امیدوارم سفر موفقیت‌آمیزی در ایران داشته باشید و این سفر دستاوردهای خوبی برای ورزش Sport و فوتبال ایران به همراه داشته باشد. ماه‌های اخیر ایام پر کاری به جهت رویدادهای بین‌المللی و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ دارید. طبق اخبار و اطلاعاتی که ما داریم هم روسیه و هم فدراسیون جهانی فوتبال تلاش‌های خوبی برای برگزاری این رویداد بین المللی و باشکوه داشته‌اند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما هم به عنوان یکی از اولین تیم‌هایی که صعود زودهنگام به جام جهانی داشت تلاش‌های زیادی کردیم که امیدوارم حضور موفقی در این مسابقات داشته باشیم. در سال‌های اخیر، هم وزارت ورزش و جوانان و هم فدراسیون فوتبال ایران تلاش‌های بسیاری داشتند تا فوتبال، خود را بر اساس مبانی فیفا تطبیق دهد. تلاش کردیم باشگاه‌ها در مسائل فنی و مالی خود اقدام‌ها و گام‌های اساسی بردارند.

او همچنین گفت: در زمینه فوتبال بانوان نیز با توجه به ملاحظات فرهنگی هرگونه زمینه‌های لازم برای رشد فوتبال بانوان را فراهم کردیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟