احتمال بالای گلزنی و گلسازی خارجی ها در دربی 86

سرخپوشان پایتخت در فصل جاری بشار رسن، گادوین منشا و بوژیدار رادوشویچ را به عنوان بازیکن خارجی در اختیار دارند؛ بازیکنانی که هر یک ستاره ای به شمار می روند و می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. این در حالی است که پرسپولیسی ها در فصول گذشته از نبود بازیکن خارجی با کیفیت رنج می بردند و اغلب خریدهایشان بی کیفیت بودند. در اردوی آبی ها نیز چند بازیکن خوب آن ور آبی وجود دارد، از سرور جپاروف که بهترین هافبک فوتبال ازبکستان به حساب می آید تا مامه تیام که در این فرصت کم، نشان داده مهاجم گلزنی است.
به نظر می رسد از این 5 بازیکن حداقل 4 تا در دربی 86 بازی کنند و باتوجه به این که همه در مناطق هجومی به میدان می روند، احتمال گلزنی یا گلسازی شان بالاست. بشار رسن ستاره دربی 85 بوده، منشا در بازی های بزرگ می درخشد، جپاروف بازیکن بسیار خطرناکی است و تیام هم در اوج به سر می برد.
اما نگاهی به شهرآورد های پیشین نیز ثابت می کند خارجی ها در دربی گلزن بوده اند؛ عیسی ترائوره در دربی 55 موفق به زدن تک گل قرمزها شد، 19 بازی بعد ایمون زاید با هت تریکی استثنایی شمار گلزنان خارجی را به عدد 4 رساند و بنگستون هم در دیداری خاطره انگیز پنجمین گل خارجی ها را به ثمر رساند.
نکته جالب عدم گلزنی خارجی ها برای تیم استقلال Esteghlal بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟