رویاپردازی فجرسپاسی آرام و بی‌هیاهو

مرور بازی های شاگردان علی کلانتری نشان می دهد که آنها هوشمندانه و با ارائه بازی های منطقی در صدد بازگشت به رقابت های لیگ برتر هستند.
آنها در نیم فصل دوم رقابت ها از 8 دیدار 15 امتیاز کسب کرده اند و اگر دقیق تر به بازی های آنها نگاه کنیم، متوجه می شویم که فجرسپاسی نمایش بسیار خوبی در نیمه دوم فصل برابر مدعیان داشته است.
آنها تا پایان هفته بیست و پنجم برابر تیم های مدعی خونه به خونه، نفت مسجد سلیمان و بادران قرار گرفته اند و موفق به کسب 5 امتیاز از این سه مسابقه مهم شده اند. علاوه بر این فجرسپاسی در مقابل تیم های آلومینیوم، ایران جوان و ماشین سازی هم به برتری دست یافته و تنها یک شکست مقابل تیم اوج گرفته مس رفسنجان تجربه کرده است. این موضوع نشان می دهد که شاگردان علی کلانتری ساختار خوبی تشکیل داده اند و اسیر احساسات و نتیجه های مقطعی نامناسب نمی شوند.
آنها اکنون و در فاصله 9 هفته به پایان رقابت ها 38 امتیازی هستند و 12 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند. شاگردان کلانتری با ارائه همین عملکرد می توانند امیدوار باشند که در پایان فصل جاری در میان یکی از دو صعود کننده قرار داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟