فصل تلخ آقاخان شیرین تمام می‌شود؟

مرتضی آقاخان در فصل جاری لیگ برتر یکی از بدشانس ترین بازیکنان لیگ بوده است. این هافبک مهاجم که در هفته های ابتدایی نمایش خوبی در ترکیب تیمش ارائه می داد و تک شکست پرسپولیس نیز در مسابقات با شوت او از روی ضربه ی ایستگاهی ثبت شد، در ادامه با مصدومیت های متعددی مواجه شد تا مجید جلالی نیز یکی از بازیکنان خوب تهاجمی خود را در روزهایی که پیکان به شدت به وجود بازیکنان تاثیرگذار در این پست نیاز داشت، از دست بدهد.
شاید نقطه عطف بدشانسی های این بازیکن در دیدار برگشت و برابر پرسپولیس بود که مجید جلالی علیرغم اینکه او را از ابتدا وارد میدان کرده بود، با مشاهده نمایشش در دقیقه 20 او را تعویض کرد تا شرایط برای آقاخان سخت تر هم بشود.
با این حال آقاخان در بازگشت از مصدومیت های متوالی که گریبان او را گرفته بود، نمایش بسیار خوبی داشته است. او در دیدار برابر فولادخوزستان در دقیقه 89 وارد زمین شد و موفق شد گل سه امتیازی و برتری تیمش را در ورزشگاه غدیر اهواز به ثمر برساند.
در دیدار برابر گسترش فولاد نیز این هافبک مهاجم در دقیقه 66 وارد زمین شد و طی مدت حضورش در ترکیب تیم بسیار پرتلاش ظاهر شد و در نهایت نیز موفق شد در دقیقه 90 روی پاس خوب مهدی مومنی گل سوم پیکانی ها را در مقابل شاگردان فیروز کریمی رقم بزند که بهترین و مقتدرانه ترین پیروزی این تیم در رقابت های لیگ هفدهم به شمار می رود.
طبق آمار مرتضی آقاخان در 2 دیدار گذشته پیکان، در 27 دقیقه 2 گل به ثمر رسانده که می تواند خبر بسیار خوشی برای مجید جلالی در شرایطی باشد که کنت و امیر روستایی دو مهاجم تیم پیکان با مصدومیت شرایط حضور در زمین مسابقه را ندارند و این مربی با نمایش این روزهای آقاخان امیدوار به ادامه درخشش او در بازی های آینده است.
آقاخان در حال حاضر و با 2 گلی که در مقابل گسترش فولاد و فولادخوزستان به ثمر رساند، 6 گله شد تا بالاتر از مهدی شیری که 4 گله است، بهترین گلزن پیکانی ها لقب بگیرد و امیدوار به ادامه ی همین روند در بازی های آینده باشد تا لیگ هفدهم را با خاطره ی خوشی خاتمه دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 360819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟