در چلسی رویای پیوستن به لیورپول را داشتم

لیورپول در این فصل عملکرد خوبی از خود نشان داده است و برای کسب نایب قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کند.
این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم توانست پورتو را در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از پیش رو بردارد. خیلی از موفقیت‌های این فصل لیورپول را باید به پای محمد صلاح نوشت. این گلزن مصری 23 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است.
او درباره آینده لیورپول در این فصل گفت‌:« ما هر طور که شده است باید بین چهار تیم نخست لیگ برتر قرار بگیریم تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاوریم. این کار سختی است چون در هفته‌ پایانی همه تیم‌ها از ما برد می‌خواهند ولی ما با توجه به این که بازیکنان خوبی در اختیار داریم و از کادر مربیگری خوبی هم بهره‌مند هستیم باید بتوانیم به این مهم دست یابیم.
جو ورزشگاه لیورپول واقعا فوق‌العاده‌ است. من قبلا که برای چلسی بازی می‌کردم این جو را تجربه کرده بودم. یک بار به خودم گفتم که باید روزی به لیورپول بیایم چون این جا فوق‌العاده‌ است. از همان روز نخست حضورم در لیورپول این حمایت بی‌نظیر هواداران را حس کردم.
خوشحال هستم که عضوی از باشگاه بزرگ لیورپول هستم. من امیدوارم امسال موفقیت‌های مهمی را تجربه کنیم. صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا یک اولویت است و من امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.»
لیورپول که در بازی رفت 0-5 بر پورتو غلبه کرده، به احتمال قریب به یقین راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 360788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟