تساوی عثمانلی در روز حضور صادقیان

شاگردان عرفان بوز به دلیل اهمیت بازی به دنبال کسب اولین پیروزی در نیم فصل دوم و فرار Escape از محوطه بحرانی لیگ بودند .
آندره رگاتن در جناح چپ ، اومار آمینو در سمت راست و پیام صادقیان در میانه زمین بار حملات تیم عثمانلی اسپور را در طول بازی برعهده داشتند .
در نیمه اول هر دو تیم نمایش ضعیفی داشتند و در نهایت با نتیجه 0-0 هر دو تیم به رختکن رفتند .
با شروع نیمه دوم تیم عثمانلی اسپور مصمم پیروزی در این دیدار بود فشار خود را بر روی دروازه آنتالیا اسپور بیشتر کرد .در دقیقه 55 در حرکت زیبای سوکول چکالشی در محوطه جریمه توسط مدافعین تیم آنتالیا اسپور سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد . چکالشی که زننده ضربه پنالتی بود توپ را به دستان دروازبان شلیک کرد تا عثمانلی اسپور شانس گلزنی خود را از دست بدهد . در ادامه هر دو تیم صاحب موقعیت های گلزنی شدند ولی در نهایت بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید .
پیام صادقیان در این بازی برای اولین بار در ترکیب اصلی حضور داشت و در دقیقه 71 جای خود را به رحیم لاوال داد . صادقیان در طول بازی توانست عملکرد خوبی داشته باشد و به یکی از بازیکنان تاثیرگذارتیمش تبدیل شود . او در نیمه اول شوت زیبایی را روانه دروازه کرد ولی دروازبان تیم آنتالیا اسپور مانع گل شدن این توپ شد . 
عثمانلی اسپور با کسب پنجمین تساوی فصل اش شانس فرار از منطقه بحرانی را از دست داد تا در جایگاه هفدهم لیگ بماندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 360775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟