استیلی: با شنیدن واژه والیبال یاد معروف می افتم

حمید استیلی در حاشیه مرحله نیمه نهایی تور جهانی کیش درباره دلایل حضورش در این رقابت ها افزود: عضو شورای ورزشی کیش هستم در این شورا بزرگانی همچون بهرام افشارزاده، حشمت مهاجرانی، کلانی، زهرا نعمتی و .. عضویت دارند. مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز به ورزش Sport والیبال ساحلی علاقه خاص دارد.
وی با بیان اینکه شاهد برگزاری دیدارهای خوبی در مرحله نیمه نهایی تور جهانی کیش هستیم، گفت: این رقابت ها به بهترین شکل ممکن در حال برگزاری است و این موضوع نشان دهند میزبانی شایسته ایران در رقابت های جهانی است.
زننده مهمترین گل تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی به آمریکا، با یادآوری اینکه کشورهای غربی تلاش می کنند تا شرایط داخلی جمهوری اسلامی ایران را با مشکلات امنیتی جلوه دهند، گفت: حضور نمایندگان کشورهای جهان در تور جهانی کیش به راحتی پاسخ این جوسازی ها را داد.
استیلی در ادامه گفت: والیبال سالنی ایران در چند سال اخیر پیشرفت فوق العاده ای داشته است و باید با برنامه ریزی درست زمینه پیشرفت ساحلی را نیز فراهم کنیم. البته در ساحلی احتیاج به زمان داریم که بازیکنان توانایی خود را نشان دهند.
وی تصریح کرد: فضاهای جغرافیایی بسیار خوبی برای والیبال ساحلی در ایران وجود دارد، همانند کیش که بدون ویزا کشورها به راحتی می آیند، همچنین شهرهای شمال و جنوب کشور از جمله فضاهای مناسب والیبال ساحلی ایران است که در تمامی فصول سال امکان برگزاری مسابقات را دارد.
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت های خود از عنوان های کسب شده والیبال ایران در میادین مهم آسیایی و جهانی در سال های اخیر تقدیر و تشکر کرد و گفت: هر موقع واژه «والیبال» را می شنوم، یاد سعید معروف کاپیتان تیم ملی می افتم. سعید هم آذری زبان است و هم پاس هایش مهندسی شده است. پاس های معروف فنی است و امتیازهای زیادی برای ایران به همراه دارد.
مرحله نهایی تور جهانی سه ستاره کیش عصر امروز (شنبه) با دو دیدار پیگیری می شود تا تیم های اول تا چهارم معرفی شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 360209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟