رحمتی چطور گلر شماره یک استقلال شد؟

مهدی رحمتی که به گفته خیلی ها بهترین دروازه بان 10 ساله گذشته فوتبال ایران است در این فصل به خاطر اختلاف با علیرضا منصوریان به نیمکت ذخیره ها تبعید شد و زمانی هم که شفر به عنوان سرمربی استقلال Esteghlal انتخاب شد شرایط برای او تغییری نکرد.
اما واکنش مهدی رحمتی به این اتفاق چه بود؟ فصل قبل و زمانی که در مقطعی منصوریان رحمتی را از ترکیب اصلی کنار گذاشت کاپیتان استقلال بلافاصله واکنش تندی به این اتفاق نشان داد و در فرودگاه از سرمربی وقت آبی ها درخواست رضایت نامه کرد ولی این بار شرایط او کاملا متفاوت بود.
مهدی رحمتی در دومین تجربه نیمکت نشینی خود کوچکترین حاشیه ای درست نکرد، آرام روی نیمکت نشست تا با استانداردهای فنی اش دوباره بتواند جایگاه اصلی خود در ترکیب استقلال را پس بگیرد که اتفاقا همین اتفاق هم برای او افتاد.
هرچند اتفاق های اول این فصل برای رحمتی اصلا شیرین نبود اما در پایان فصل همه چیز برای او به شکل فوق العاده ای سپری می شود. شفر در اولین اقدام بعد از حضور در استقلال تصمیم گرفت از حسینی در لیگ برتر و از مهدی رحمتی در جام حذفی استفاده کند اما حالا شرایط کمی برای کاپیتان استقلال تغییر کرده است.
رحمتی با نمایش خوب موفق شد استقلال را به فینال جام حذفی برساند اما رقیب او در درون دروازه که اتفاقا موفق شده رکورد کلین شیت در تاریخ فوتبال ایران را بزند در چند بازی گذشته نمایش خوبی در درون دروازه استقلال نداشته است و در 2 بازی برابر ذوب آهن و الریان روی گل ها مقصر بود تا حالا شرایط برای کاپیتان آبی ها به کلی تغییر کند.
بعد از نمایش نه چندان مطمئن حسینی در بازی با الریان، مهدی رحمتی در بازی با الهلال حساس ترین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در درون دروازه تیمش قرار گرفت و موفق شد دروازه آبی ها را در این بازی بسته نگه دارد.
بعد از این بازی وینفرد شفر گفت که از رحمتی به خاطر قدرت رهبری بالا و تجربه اش در بازی با الهلال استفاده کرده است و این نشان می دهد که سرمربی آلمانی استقلال قصد دارد از این جای فصل به بعد از گلر با تجربه خود در بازی های مهم و حساس تیمش استفاده کند.
مهدی رحمتی به دلیل مصدومیت نامش از لیست استقلال برای بازی با فولاد خارج شده است ولی به احتمال فراوان در بازی روز پنجشنبه برابر پرسپولیس و البته سایر بازی های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا در درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت تا خیال آبی ها از حضور یک دروازه بان مطمئن در بازی های بزرگ راحت باشد.
به نظر مهدی رحمتی به بهترین شکل موفق شده مزد زحمت خود را بگیرد و از این به بعد در بازی های مهم در درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت و می تواند ثابت کند هنوزهم یکی از بهترین دروازه بان های استقلال است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 359935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟