والورده و ادامه شرایط ملتهب نیمکت بارسا

تساوی شب گذشته چلسی و بارسلونا در نوکمپ، از بازی‌های کلاسیک والورده بود که در آن، تنها یک تعویض در طول 90 دقیقه انجام داد. پس از یک ساعت، او الکس ویدال را جانشین پائولینیو کرد و تا پایان 90 دقیقه تغییر دیگری ایجاد نکرد و در وقت‌های تلف شده، آندره گومس به میدان رفت تا دمبله برای دومین بازی پیاپی نیمکت نشین باشد.
مقابل ایبار نیز اوضاع از همین قرار بود. کوتینیو در نیمه دوم به میدان آمد و ویدال تنها 20 دقیقه و نلسون سمدو تنها 5 دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کردند. به علاوه در بازی مقابل ختافه که 0-0 به پایان رسید، اینیستا و دمبله، پیشتر از بازیکن مورد علاقه والورده یعنی پائولینیو به میدان آمدند. این یعنی دنیس سوارز، گومز و دمبله به سختی در بارسا بازی می‌کنند و با توجه به اینکه دمبله دومین بازیکن گران قیمت تاریخ باشگاه است، این موضوع بسیار عجیب به نظر می‌رسد.
عدم بازی کردن او که به تازگی از مصدومیت بازگشته، نشان می‌‌دهد که ستاره فرانسوی هنوز برای سیستم 3-3-4 والورده آماده نیست. حتی وقتی بارسا در استمفوردبریج از چلسی عقب است، مربی فقط به او دستور می‌دهد که خودش را گرم کند. دیگر مهاجمی که فرصت بازی کردن به او نمی‌رسد، پاکو آلکاسر است که در دو تساوی مقابل ختافه و اسپانیول فیکس بود و حالا به جایگاه همیشگی اش در بارسا یعنی نیمکت بازگشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 359580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟