خشم آبی‌ها علیه وزیر ورزش عربستان

پس از پایان بازی استقلال Esteghlal و الهلال، ترکی آل الشیخ، رئیس وزارت ورزش Sport و جوانان عربستان، در صفحه توییتر شخصی خود مطلبی منتشر کرد با این عنوان: «شک دارم سرمربی الهلال بخواهد با این روند به کار ادامه دهد». هواداران الهلال هم بعد از بازی هشتگ #رحیل_دیاز_مطلب_هلالی به معنای «برکناری دیاز، خواسته الهلالی ها» را در فضای مجازی پخش کردند و جوی به شدت علیه سرمربی آرژانتینی شکل گرفت.
یکی از اتفاقات ویژه دیشب در بین عربستانی ها، انتشار یک ویدیو توسط نوجوان هوادار الهلال بود. این طرفدار کم سن و سال در پیام ویدیویی خود اعتراضات شدیدی را مستقیما خطاب به آل الشیخ بیان کرد و او را به طرفداری از تیم الاهلی متهم کرد.هوادار الهلال گفت: به شما ارتباطی ندارد که پس از شکست الهلال، بین هواداران و سرمربی تفرقه بیاندازی. این باشگاه مدیریت و هیئت مدیره مستقل دارد و تصمیمات داخلی آن به دیگران مربوط نیست.
پس از پخش شدن این ویدیو در فضای مجازی و حتی برنامه های تلویزیونی، آل الشیخ در جواب فقط به دو کلمه اکتفا کرد و به شکلی طعنه آمیز دلیل ناراحتی هوادار الهلال را جویا شد.
بعد از تمام این اتفاقات، خبر برکناری رامون دیاز منتشر شد و به واسطه مشکلات و حواشی قبل، هواداران الهلال اخراج دیاز را تصمیم آل الشیخ و دخالت او در امور باشگاه می دانند و از وزیر ورزش عربستان عصبانی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 359538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟