کاپیتان اس‌خوزستان: نه تمرین می‌کنیم و نه بازی!

میثم دورقی، کاپیتان استقلالی‌های خوزستان در رابطه با مشکلات مالی این تیم و اعتصاب بازیکنان به صحبت پرداخت. او به خبرنگار "ورزش سه" گفت: مالک جدید گروه ملی پس از تحویل تیم، یک روز به رختکن آمد و به ما گفت کسی درباره مسائل مالی مصاحبه ای نکند من هم هفته 200، 300 میلیون پول به باشگاه می آورم تا مشکلات مالی آرام آرام حل شود و طبیعی بود که ما هم قبول کنیم و امیدوار باشیم به اینکه هر هفته سه، چهار بازیکن می توانند پول بگیرند و بعد هفته هایی که پرداخت ها انجام خواهد شد مبلغ خوبی از قراردادهای مان را به دست بیاوریم اما این سیستم فقط دو، سه هفته ادامه داشت و پس از آن همه چیز به حالت همیشگی برگشت.
دورقی ادامه داد: پس از انتصاب مدیرعامل جدید با او جلسه ای گذاشتیم و ایشان هم گفت وضعیت مساعدی داریم و قرار است به باشگاه پول تزریق شود. فقط باید منتظر باشیم تا خط تولید کارخانه راه بیفتد و تا پول به باشگاه برسد. وقتی شیخ ویسی به او گفت مگر در قراردادمان آمده که خط تولید راه بیفت و بعد پول بگیریم مدیرعامل گفت تنها شما نیستید که از باشگاه طلبکارید این تیم سه سال به همه بدهکار شده است.
کاپیتان خوزستانی ها ادامه داد: مدیرعامل در آن جلسه گفت وزیر ورزش Sport به ما قول داده تا آخر فصل به ما پول بدهد. ما گفتیم اگر چنین صحبتی با وزیر مطرح شده پس به هر کدام از بازیکنان یک چک معتبر به تاریخ آخر فصل بدهید و ما قول می‌دهیم به‌صورت منظم تمرین می‌کنیم و تمام توانمان را همان‌طور که از ابتدای فصل گذاشته‌ایم، می‌گذاریم تا بهترین نتایج را بگیریم که آقای سلطانی این پیشنهاد را قبول نکرد و گفت که فعلا در باشگاه پول نیست و تمرین بکنید یا نکنید فرقی ندارد و ما هم گفتیم نه تمرین می‌کنیم نه برای بازی بعد به میدان می‌رویم و اگر می‌خواهند ما را جریمه کنند هم برایمان مهم نیست زیرا پولی نگرفته‌ایم که بخواهیم جریمه هم بشویم.
او درباره شرایط خود در باشگاه گفت: قرارداد من 400 میلیون تومان بوده است اما تاکنون 30 درصد آن را دریافت کردم. تاکنون دو بار مبلغ 70 میلیون تومانی به من پرداخت شده است که یک بار پیش از آغاز فصل توسط آقای ویسی پرداخت شد. ما جز تیم هایی هستیم که کمترین مبلغ قراردادها را قید کردیم و وقتی قراردادهای استقلال Esteghlal خوزستان را با سایر تیم ها مقایسه کنید به وضوح متوجه این موضوع می شوید. در تیم مان بازیکنی داریم که 30 میلیون تومان کل قرارداد اوست و تنها 3 میلیون تومان آن را دریافتی داشته است.
دورقی در پایان گفت: این تصمیم تمام بازیکنان تیم است که تا مطالبات مان را ندهند نه تمرین می کنیم و نه در بازی ها حاضر می شویم. هر اتفاقی که بخواهد برای ما بیفتد ازجمله جریمه شدن مهم نیست و تا زمانی که به مطالبات‌مان رسیدگی نشود نه تمرین و نه بازی می‌کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 358405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟