هشت دیدار تدارکاتی تیم‌ملی؛ از ترکیه تا تونس و الجزایر

شاگردان کارلوس کی‌روش بعد از صعودی مقتدارانه به جام جهانی روسیه، اکنون در گروه دوم این رقابت‌ها باید برای قدرت‌های اروپا (اسپانیا و پرتغال) و البته تیم مراکش که از ستاره‌های بزرگی در ترکیب خود سود می‌برد قرار گیرد. در این رابطه با برنامه ریزی صورت گرفته شاگردان کارلوس کی‌روش قرار است پیش از حضور در این رقابت‌ها هشت دیدار تدارکاتی را پشت سر خواهند گذاشت.
اولین دیدار تیم ملی برابر لیبی خواهد بود که 26 اسفند برگزار خواهد شد و آخرین جدال ملی‌پوشان در سال 96 را شکل خواهد داد و این جدال در استادیوم آزادی Freedom برگزار خواهد شد. پیش از این اعلام شده بود این دیدار پشت درهای بسته و بدون حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار خواهد شد که با تغییرات جدید هواداران و اصحاب رسانه قادر به حضور در استادیوم آزادی خواهند بود. کارلوس کی‌روش در سال نو نیز برنامه چند دیدار تدارکاتی را در نظر گرفته که جدال با تونس و الجزایر و سوریه در آن قرار دارد.
جدال با تونس در تاریخ سوم فروردین اولین بازی ملی‌پوشان در سال 97 را شکل خواهد داد و در تاریخ هفتم فروردین نیز آنها برابر الجزایر قرار خواهند گرفت تا اینگونه سه جدال برابر نماینده قاره آفریقا برای آشنایی با شرایط تیم مراکش به عنوان رقیب آنها در جام جهانی را به پایان برساند.
اردوی بعدی تیم ملی از اردیبهشت استارت خواهد خورد و برنامه‌های کارلوس کی‌روش برای آماده سازی نهایی تیم ملی به انجام خواهد رسید. این اردو با انجام دیدار تدارکاتی با سوریه در تاریخ 21 اردیبهشت همراه خواهد بود؛ تیمی که در مرحله انتخابی جام جهانی با ایران همگروه بود و دو تساوی حاصل تقابل آنها شاگردان کارلوس کی‌روش بود. دیداری بعدی تیم ملی برابر ازبکستان در تاریخ 28 اردیبهشت خواهد بود که این تیم نیز در مرحله انتخابی جام جهانی با ایران همگروه بود و دو شکست مقابل شاگردان کی‌روش متحمل شد.
جدال دیدنی و تدارکاتی ایران مقابل ترکیه نیز از دیگر برنامه‌های آماده سازی تیم ملی پیش از حضور در جام جهانی روسیه است و دیگر حریف اروپایی ایران را یونان شکل خواهد داد. دیدار با ترکیه در تاریخ 7 خرداد برگزار می‌شود و جدال بعدی برابر یونان در 12 خرداد انجام می‌شود. ایران در آخرین بازی خود با حریف اروپایی دیگرش روز 18 خرداد با لیتوانی تقابل خواهد داشت و بعد از آن در کمپ تمرینی خود در روسیه مستقر خواهد شد.
تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ۲۵ خردادماه در سن‌پترزبورگ به مصاف مراکش خواهد رفت. شاگردان کی‌روش ۳۰ خرداد برابر اسپانیا و ۴ تیر ۹۷ مقابل پرتغال قرار می‌گیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 358088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟