حمله تند مدافع سابق تیم ملی به کی‌روش

رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی کشورمان در مورد حواشی پیرامون فدراسیون فوتبال و همچنین حضورش در برق جدید شیراز  گفت: به شخصه ایمان دارم که تمام صحبتهای علی کریمی درست است؛ همانطور که شخصیت علی یک شخصیت درست و انسانی است و‌ متاسفم برای کی روش که با ادبیات لمپنیسم وارد فوتبال ما شده و به این ادبیات سخیف ادامه می دهد.
رضایی در ادامه گفت: آقای کی روش گویا فراموش کرده سرمربی تیم فوتبال کشوری است که تمدن و فرهنگ بالایی دارد و اینگونه حرف زدن در شان یک مربی اروپایی نیست البته خب از کی روش اینگونه حرف زدن بعید نیست. این آقا یاد گرفت با باج گرفتن کارش را پیش ببرد و متاسفانه فدراسیون فوتبال هم در نهایت همکاری با ایشان منافع مردم را در نظر نمی گیرند. به عنوان یک پرسپولیسی هم باید بگویم هواداران ما نباید گول دعوت علیپور به تیم ملی را بخورند چرا که علی علیپور یکی از بهترین بازیکنان لیگ است و سه ماه پیش حقش بود که به تیم ملی دعوت شود. این آقا اگر راست میگوید چرا بازیکنان بیشتری که لیاقت حضور در تیم ملی را دارند دعوت نمی کند؟ مگر نه اینکه پرسپولیس بهترین تیم لیگ است و با ۲۰ امتیاز صدرنشین لیگ می باشد؟ آیا حق پرسپولیس همین تعداد ملی پوش است؟ پس معلوم است کی روش برای ساکت کردن هواداران پرسپولیس که حامی کریمی هستند، علیپور را دعوت کرده است؛ نه برای موفقیت تیم ملی! این آقا به معنای واقعی لمپنسیم را در فوتبال ما جا انداخته است و متاسفانه عده ای هم با او هم مسیر هستند.
سرمربی برق جدید شیراز در پایان در مورد تیم جدیدش گفت: دیروز اولین جلسه تمرین خودم را با برق جدید شیراز انجام دادم و در تلاش هستم تا با اضافه شدن یکی ۲ دستیار دیگر کارمان را پیش ببریم و امیدوارم با همدلی بازیکنان و حمایت هواداران به موفقیت برسیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 357566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟