شروع ضعیف ایران در انتظار قدرت نمایی سرخابی‌ها

ذوب آهن در شرایطی مغلوب الدوحیل شد که بیش از 70 دقیقه از این تیم پیش بود و در فاصله 10 دقیقه، 3 گل خورد تا پیروزی نصیب نماینده قطر شود. تراکتورسازان نیز علی رغم نمایش امیدوارکننده، با یک گل مغلوب الاهلی شدند و در شرایطی که میهمان ترین میزبان ممکن بودند، 3 امتیاز حساس را از دست دادند.
اما هنوز 2 بازی دیگر از هفته اول لیگ قهرمانان برای نمایندگان ایران باقی مانده و سرخابی ها، باید پرچمدار باشند. پرسپولیس در تهران به مصاف نسف قارشی می رود و پیروزی مقابل این تیم با حمایت 80 هزار نفری هواداران بعید نیست. آبی پوشان پایتخت نیز در قطر میهمان الریان هستند و کسب 3 امتیاز، می تواند گام مهمی به سمت صعود باشد.
هم اکنون عربستان با 1 بازی و 3 امتیاز، الجزیره با 2 بازی 3 امتیاز، ازبکستان با 1 بازی 3 امتیاز و قطر با 2 بازی و 3 امتیاز، بالاتر از ایران ایستاده اند؛ اما 2 پیروزی و کسب 6 امتیاز از سوی سرخابی ها، می تواند وضعیت ایران را در هفته اول لیگ قهرمانان تغییر دهد.
نسف قارشی تاکنون در ایران شکست نخورده و الریان هم فصل گذشته پرسپولویس را 3-1 در قطر شکست داد و حال باید دید سرخ ها می توانند طلسم نسف را بشکنند و استقلال Esteghlal هم انتقام پرسپولیس را بگیرد یا خیر؟!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 357132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟