مهدی‌خانی: پنالتی پدیده گم شد!

مهدی مهدی‌خانی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پس از بازی با تراکتورسازی یک بازی کابوس‌وار دیگر را هم برابر پارس جنوبی جم پشت‌سر گذاشتیم و در روزی که نیمه دوم رو خوب شروع کردیم و با پنالتی‌ای که گرفتیم از حریف پیش افتادیم متاسفانه بر روی یک اشتباه و یک غفلت دو بار دروازه‌مان باز شد.
وی افزود: ما در نیمه اول بعد از 15 دقیقه سوار بر بازی شدیم و نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم اما داور بازی به اعتقاد من در آن لحظه تمرکز لازم را نداشت و به اشتباه پنالتی‌ای را اعلام کرد که روحیه تیم ما را خدشه‌دار کرد همانطور که بلافاصله دومین گل را هم دریافت کردیم و فقط افسوس خوردیم.
هافبک پدیده خراسان با بیان اینکه عوامل متعددی باعث افت پدیده در چند بازی اخیر این تیم شده، یادآور شد: در این چند وقت هم مشکلات داوری و هم بدشانسی باعث این نتایج شد والا حق پدیده نیست که اینجای جدول قرار گرفته باشد. البته که ما بازخواهیم گشت و انشاالله طوری نتیجه خواهیم گرفت که هواداران مشهدی این روزها را از یاد ببرند.
وی افزود: ما انشاالله از این به بعد باید بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم و از بازی با ذوب‌آهن جبران ناکامی‌هایمان را در بازی‌های خانگی کرده و آینده متفاوتی را رقم بزنیم. پدیده نیروهای جوان و انرژیک زیادی دارد که توانایی این را دارند که بار دیگر این تیم را به روزهای اوج بازگردانند. ما باید از تعطیلات استفاده کنیم و خیلی بهتر از قبل کار کنیم.
مهدی‌خانی در خاتمه یادآور شد: کادر فنی و بازیکنان همدل شده‌اند تا انشاالله از این شرایط هم گذر کنیم و انشاالله از این فرصت تعطیلات برای ریکاوری دوباره روحی و روانی برای بازگشتی قدرتمندانه استفاده خواهیم کرد چراکه حالا بازی با ذوب‌آهن حکم یک فینال را دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 356804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟