شروع های رویایی فوق ستاره های برزیلی بارسا

آخرین ستاره برزیلی بارسلونا کوتینیو است که به تازگی از لیورپول جذب شده و پنجشنبه شب در زمین والنسیا موفق شد اولین گل خود با پیراهن آبی و اناری را به ثمر برساند. گل بسیار حساسی که کار صعود بارسا به فینال کوپا دل ری را قطعی کرد.
اولین ستاره برزیلی که در 25 سال گذشته توانست در بارسلونا بدرخشد، روماریو بود. او سال 1993 از آیندهوون به بارسا پیوست و اولین گل خود را نیز برابر سوسیداد در نوکمپ به ثمر رساند. او روی سه پاس عالی گواردیولا در آن مسابقه هت تریک کرد تا شروعی رویایی داشته باشد.
رونالدو نازاریو: پدیده، سال 1996 از آیندهوون به بارسا پیوست و همه را انگشت به دهان کرد. اولین گل رونالدو Ronaldo برای بارسا در سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید به ثمر رسید. او یک سال بعد بارسا را به مقصد اینتر ترک کرد.
ریوالدو: سال 1997 بارسا با پرداخت رقم فسخ قرارداد ریوالدو در روز آخر نقل و انتقالات او را از دپورتیوو به خدمت گرفت. ریوالدو اولین گل خود را از 35 متری وارد دروازه سوسیداد کرد تا به عنوان جانشین رونالدو، شروع خوبی داشته باشد.
رونالدینیو: ستاره برزیلی سال 2003 از پی اس جی به بارسلونا پیوست و اولین گل خود را پس از یک حرکت تماشایی و از 30 متری به سویا زد.
دنی آلوس: دفاع راست ارزشمند برزیلی سال 2008 از سویا به بارسا پیوست و در برتری 5-0 بلوگرانا برابر آلمریا، نخستین گل خود را برای آبی اناری ها به ثمر رساند.
کوتینیو: چنانچه در بالا اشاره شد، کوتینیو اولین گل خود برای بارسلونا را در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری به والنسیا زد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 356391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟