غیبت هافبک الهلال مقابل استقلال قطعی شد

تیم فوتبال الهلال در آستانه شروع رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کند. یکی از مهم ترین دغدغه های رامون دیاز، در حال حاضر پرکردن جای مصدومان این تیم است.
نواف العابد، هافبک مطرح الهلالی ها که سه هفته پیش در بازی مقابل الاتفاق دچار مصدومیت شده بود، پس از انجام یک جراحی در کشور فرانسه دیروز به ریاض برگشت تا دوران آسیب دیدگی اش را به همراه تست های مختلف جسمانی پشت سر بگذارد.
پس از مصدومیت، نخستین اخبار حاکی از دوری 2 ماهه نواف العابد از میادین بود و حال پس از گذشت سه هفته، گفته می شود حدود 5 تا 6 هفته از آسیب دیدگی این بازیکن باقی مانده است. ارزیابی های پزشکان نشان می دهد که در بهترین حالت، العابد می تواند از بازی برگشت مقابل الریان قطر به میادین برگردد و برای الهلال بازی کند. این بدان معناست که مطابق اخباری که قبلا منتشر شده بود، این بازیکن ملی پوش دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان از جمله بازی مقابل استقلال Esteghlal ایران را قطعا از دست می دهد.
پیش از این عمر خریبین و کارلوس ادواردو به دلیل مصدومیت از لیست آسیایی الهلال خط خوردند و سلمان الفرج هم که هنوز مدت مصدومیتش دقیق معلوم نشده، قطعا به بازی اول مقابل العین نمی رسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 356352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟